افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: با ورود شرکت‌های هواپیمایی، تعداد دو هزار صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بین‌المللی کرمان اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی جزینی‌زاده اظهار کرد: از یک‌سال گذشته در پی مطالبات مردم و مسئولان، با حمایت‌های استاندار و مدیران ارشد، علاوه بر افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان مهرآباد و بالعکس، شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، آتا، وارش، کاسپین، قشم‌ایر و کارون به جمع شرکت‌های هواپیمایی فعال جمهوری اسلامی و ماهان افزوده شد.

وی با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های استان افزود: اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان به منظور ارائه تسهیلات پروازی بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم و مسئولان آمادگی پذیرش پروازهای برنامه‌ای در فرودگاه‌های استان کرمان را دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد: با ورود شرکت‌های هواپیمایی فوق، تعداد دو هزار صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بین‌المللی کرمان اضافه شده است و شرکت‌های هواپیمائی آساجت و پارس نیز پروازهای غیر برنامه‌ای به فرودگاه مرکز استان انجام می‌دهند.

به گزارش ایمنا، در همین راستا، پروازهای شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ B737 در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۷:۴۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی کرمان به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد انجام خواهد شد.

هم‌چنین پروازهای شرکت هواپیمایی قشم‌ایر با هواپیمای B737، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۰:۲۲ دقیقه و جمعه‌ها ساعت ۶:۰۰ از فرودگاه بین‌المللی کرمان به تهران انجام می‌شوند.

کد خبر 778231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.