سال ۱۴۰۳، سال به نتیجه رسیدن پروژه‌های مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سال‌جاری، سال به نتیجه رسیدن پروژه‌های مدیریت شهری است، این اتفاق با رویکرد مشارکت حداکثری مردم و وحدت حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت همه‌جانبه از مدیریت شهری ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مهدی ناصحی صبح امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در آغاز صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای شهر با تقدیر از اعتماد اعضای شورای شهر به هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و تشکر از زحمات هیئت رئیسه در سنوات گذشته اظهار کرد: بی‌شک تجربه آن‌ها در ادامه راه، کمک‎‌کار خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم آن‌ها نیز در آینده همچنان با اخلاص، توانمندی و تجربه ارزشمند خود کمک‌کار هیئت رئیسه در سال چهارم باشند.

ناصحی در ادامه با گرامیداشت هفدهم مرداد روز خبرنگار افزود: این روز را به صورت ویژه به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، بی‌شک انعکاس فعالیت‌های مدیریت شهری توسط آنها، نقش مؤثری در آگاهی‌بخشی عمومی برای اقدامات آگاهانه و عالمانه شورای اسلامی شهر و شهرداری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: زمینه و فصل جدید همکاری بین مدیریت شهری و رسانه‌ها را طی یک سال اخیر شاهد خواهیم بود.

ناصحی با بیان اینکه سال پایانی فعالیت شورای ششم، سال به نتیجه رسیدن پروژه‌های مدیریت شهری است، گفت: این اتفاق با رویکرد مشارکت حداکثری مردم و وحدت حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت همه‌جانبه از مدیریت شهری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، تجلی این وحدت و پشتیبانی را به سرعت خواهند دید و امیدواریم این هم‌نوایی و یک‌صدایی کمک کند ارکان مختلف مدیریت شهری با قدرت مضاعف و تجهیز منابع مربوط به انجام پروژه‌ها، به وظایف خود عمل کنند، شورای شهر نیز قطعاً حمایت و پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

ناصحی اظهار کرد: پیگیری پروژه‌های در دستورکار مدیریت شهری و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به خانواده بزرگ شهرداری مشهد، مشارکت با سایر دستگاه‌ها و دولت محترم با توجه به تحلیف رئیس‌جمهور و تعیین تکلیف مدیران دولتی در استان، جزو اولویت‌های ماست.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم ایجاد حداکثر تعامل و مشارکت برای پیشبرد اهداف بین دولت و مدیریت شهری گفت: از زحمات دولت قبل نیز کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ناصحی افزود: قطعاً با برآیند این اقدامات در سایه هم‌افزایی و تقویت تعاملات، می‌توانیم آینده‌ای روشن برای مشهدالرضا (ع) رقم بزنیم.

کد خبر 778216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.