آماده‌ایم مقابل یک تیم ۱۱ نفره بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شناختی از حریف نداریم. سردار بازیکن بزرگی است و فردا می‌تواند برای الشباب بازی کند. تیم ما برابر ۱۱ بازیکن بازی می‌کند و آزمون نیز یکی از آن ۱۱ بازیکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس امروز -دوشنبه پانزدهم مرداد-در نشست خبری پیش از دیدار با الشباب الاهلی اظهار کرد: شناخت زیادی از حریف ندارم. در آخرین روزها سردار آزمون به تیم الشباب اضافه شده اما هیچ بازی برای الشباب الاهلی انجام نداده و نمی‌دانم شرایطش چگونه است، در کل می‌دانم که بازیکن بزرگی است. با توجه به تغییر شرایط باشگاه‌ها در لیگ فوتبال ایران باید بگویم تیم الشباب الاهلی به اندازه تیم‌داری یک باشگاه در لیگ ایران برای جذب سردار آزمون هزینه کرده است. از سال‌های دور ارتباط نزدیکی با پائولو سوزا دارم. در سال‌های دور زمانی که هر دو بازیکن بودیم دو تیم متفاوت مقابل هم بازی کردیم. دو سال بعد مربی نوجوان بنفیکا شدم و وی همچنان بازی می‌کرد و رابطه نزدیک و ارتباط خوبی باهم داشتیم. به دلیل رابطه نزدیکی که بین ما به عنوان سرمربی وجود دارد، بازی جذابی خواهد بود. برای سوزا آرزوی موفقیت می‌کنم. پیشاپیش از هواداران سپاس گذارم زیرا با همراهی‌شان یک بازی بزرگ و باشکوه دیگر در نقش جهان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: آرزو می‌کنم یک بازی خوب داشته باشیم و داور نشان دهد یک قاضی مناسب است. تجربه حضور در کره جنوبی را دارم و با داورهای کره‌ای آشنا هستم. تنها موضوعی که در خصوص بازی فردا مرا ناراحت می‌کند این است که داور بازی، کمک داور ویدئویی ندارد. ورزشگاه شرایط استفاده از VAR را دارد و این سیستم آماده است، اما از آن استفاده نمی‌شود. از نظر ارزش‌ها، هر موضوعی که بتواند عدالت را برقرار کند مورد احترام است وسایلی که عدالت را اجرا می‌کنند باید مورد استفاده قرار بگیرند.

مورایس گفت: عدالت باید در همه جای دنیا یکسان باشد. در بازی فردا باید به اتفاقاتی که با چشم می‌بینیم، اعتماد کنیم زیرا راه دیگری برای تشخیص نداریم. می‌خواهم باور کنم هر موسسه‌ای عدالت را اجرا می‌کند، خوب است که عدالت را حس کنیم. عدالت به نظر من یعنی احترام گذاشتن.

وی بیان کرد: سردار بازیکن بزرگی است و فردا می‌تواند برای الشباب بازی کند. تیم ما برابر یازده بازیکن بازی می‌کند و آزمون نیز یکی از آن یازده بازیکن است. اگر سردار بازی کند به نفع ما است زیرا وی را می‌شناسیم. من مربی مثبتی هستم و در مورد ضعف‌ها فکر نمی‌کنم بلکه روی پیشرفت و قوی شدن تمرکز دارم. بازیکنان جدیدی برای پیشرفت و بهبود وضعیت به تیم اضافه شده‌اند. امیدوارم شرایط تیم با حضور بازیکنان جدید روز به روز، تمرین به تمرین و با هر مسابقه هماهنگ‌تر شود و پیشرفت خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: طبق زمان کوتاهی که داشتیم سعی شد تیم به خوبی آماده شود تا نام ایران و اصفهان در آسیا بدرخشد. من سه سال است در سپاهان حضور دارم و در طرف مقابل سرمربی تیم الشباب الاهلی تازه به این تیم اضافه شده، قطعاً شناخت من نسبت به تیم و بازیکنانم بیشتر است، اما وی مربی قابل احترامی‌ست و می‌تواند به خوبی با تیم همراه شود. الشباب الاهلی تیم خوبی است. هر دو تیم فردا شرایط خوبی خواهند داشت و تنها تفاوت این است که هر تیم بهتر بازی کند برنده دیدار خواهد بود.

مورایس در پایان گفت: از هواداران خواهش می‌کنم تا فردا برای حمایت از سپاهان به ورزشگاه بیایند و ما را همراهی کنند تا بتوانیم قدرت سپاهان را به همه نشان دهیم.

محمد کریمی، بازیکن سپاهان اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی را پیش رو داشته باشیم. شناخت زیادی از حریف نداریم و تنها می‌دانیم سردار آزمون را در اختیار دارد. انگیزه لازم را برای پیروزی در مسابقه مقابل الشباب الاهلی در وجود همه بازیکنان و تیم است. از هواداران سپاهان دعوت می‌کنم تا برای بازی به نقش جهان بیایند و ما را برای کسب پیروزی همراهی کنند. با وجود هواداران عزیز سپاهان امیدوارم همچون بازی قبلی در آسیا اتفاقات قشنگی رقم بخورد و طرح زیبایی در استادیوم از وحدت هواداران داشته باشیم.

وی افزود: توصیه‌ای که برای بازیکنان جوان دارم و حرف‌هایی که قرار است به بازیکنان بگویم بهتر است در رختکن و بین بازیکنان بازگو شود. بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده‌اند، اما همه در تیم قبلی خود حضور کامل و حداکثر بازی را داشته‌اند. حضور در آسیا تجربه متفاوتی است قطعاً این تجربه برای بازیکنان جوان شیرین است. امیدوارم بازیکنان جدید به خوبی خود را نشان دهند.

کد خبر 778204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.