ورزشگاه زنجان ۸۵ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیازمند دو هزار میلیارد ریال اعتبار است و تلاش داریم این طرح تا شهریور سال‌جاری به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: فرآیند طولانی و سخت انتقال پروژه و انتخاب پیمانکار ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان به پایان رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هرچند کار مدتی قبل شروع شده است، در جلسه امروز بر کار هم‌زمان چند تیم در چند جبهه کاری توافق شد.

بازرگان افزود: از اعتبارات سال ۱۴۰۲، هزار میلیارد ریال به این طرح اختصاص پیدا کرد و برای سال‌جاری نیز بر اساس برآوردها، دو هزار میلیارد ریال برای تکمیل آن نیاز است.

وی تصریح کرد: برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، همه دستگاه‌های متولی دست به دست هم دادند و اجرای طرح روند مناسبی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا دارد و عملیات احداث آن در سال ۸۴ آغاز و مسئولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

بازرگان افزود: ابتدا قرار بود این طرح طی چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ شهر زنجان به بهره‌برداری برسد اما روند اجرای آن از آنچه تصور می‌رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت ۱۷ سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

کد خبر 778200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.