در مسیر تحقق اهداف قرار داریم

رئیس کمیته داوران هندبال گفت: باید فرآیندی را در راستای هدف‌گذاری‌مان تعریف کنیم چرا که ما در رشته‌های انفرادی و تیمی تنها تا یک مرحله خاص پیش می‌رویم. باید در این مسیر آسیب‌شناسی داشته باشیم و علت موفق نبودن را پیدا کنیم.

محسن کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با سابقه حضورش در المپیک اظهار کرد: در مرداد ۱۳۸۷ برای داوری لیگ به مشهد رفته بودیم و در حرم امام رضا (ع) بودیم که رئیس کمیته داوران تماس گرفت و گفت برای داوری المپیک انتخاب شدم. مدتی قبل از دعوت من برای المپیک یکی از روزنامه‌ها در مصاحبه از من پرسید آرزوی شما برای آینده چیست و پاسخ من قضاوت در المپیک بود و آن خبرنگار گفت برای این آرزو کمی زود است، اما مدتی بعد برای داوری المپیک دعوت شدم. با هدف‌گذاری همه اتفاقات قابل رخ دادن است.

وی افزود: باید فرآیندی را در راستای هدف‌گذاری‌مان تعریف کنیم چرا که ما در رشته‌های انفرادی و تیمی تنها تا یک مرحله خاص پیش می‌رویم. باید در این مسیر آسیب‌شناسی داشته باشیم و علت موفق نبودن را پیدا کنیم.

داور المپیکی سابق هندبال کشورمان بیان کرد: در ورزش‌های تیمی و توپی باید ضمن برخورداری از بستر مناسب از پایه ریشه‌یابی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان چهار تیم مدعی در هندبال داریم که باید آنها را پرورش دهیم تا بازیکنان‌شان به پیراهن تیم ملی برسند. در بخش داوری برنامه‌ریزی برای تابستان انجام دادیم که از مدارس استعدادیابی شود تا افراد مستعد شناسایی شوند.

کرباسچی عنوان کرد: افراد با استعدادی داریم، اما بسیار عقب هستیم و باید به سرعت خودمان را به درجات بالا برسانیم تا روزی بتوانیم مدال‌آور المپیک باشیم.

کد خبر 778168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.