«شهر جو» فرصتی برای تمرین حکمرانی پایین به بالا است

مشاور باشگاه شهراندیشان با اشاره به ضرورت جذب ایده‌های نو گفت: رویداد «شهر جو» ابتکار عملی است تا از این طریق مدل حکمرانی از پایین به بالا را تمرین کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فاطمه سادات ناظری امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در آئین افتتاحیه اولین دوره «شهرجو» اظهار کرد: اولین دوره شهرجو به‌منظور شبیه‌سازی مدیریت شهری برای دانشجویان و جوانان مستعد و نخبه فتح بابی در راستای جذب اندیشه‌های جوان و افراد دغدغه‌مند نسبت به مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدل‌های حکمرانی مدل‌های از بالا به پایین است، افزود: یکی از چالش‌های فراروی این مدل پیامدهایی است که برای مردم در جامعه ایجاد می‌شود

مشاور باشگاه شهراندیشان خاطر نشان کرد: این رویداد ابتکار عملی تا از این طریق مدل حکمرانی از پایین به بالا را تمرین کنیم و مشارکت مردم را در حوزه تصمیم‌گیری ارتقا می‌دهد.

ناظری با اشاره به راه‌اندازی کارگروه‌های نه‌گانه از جمله کارگروه حمل‌ونقل، مدیریت شهری، فاوا و امثال آن گفت: افراد خبره و دغدغه‌مند از این طریق می‌توانند در کنار کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قرار گیرند و ایده‌های نو در تصمیم مدیران شهری دخیل خواهد شد.

وی اضافه کرد؛ رویداد شهرجو فرصتی فراهم می‌آورد تا بعد از طی فرایند گزینش و جذب افراد با تمرکز، نسلی را برای مدیریت آینده اصفهان تربیت کنیم.

کد خبر 778090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.