نبود امکانات عامل مهاجرت مردم از شهرستان میرآباد

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: نبود امکانات و خدمات از دلایل اصلی مهاجرت از این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در آئین اهدای زمین سالن چندمنظوره ورزشی شهرستان میرآباد که همزمان با آغاز اقدامات برای احداث آن بود، اظهار کرد: توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها نیازمند توجه، اعتبار و همراهی مردم است تا بتواند تأثیرگذاری خود را داشته باشد.

وی با تشکر از خانواده مرحوم حاج خضر خضر نژاد افزود: این کار هم نمونه‌ای از نیازهای فرهنگی است که در شهر باید کار کنیم و بنایی برای دیگران برای توسعه کارهای خیر دیگر باشد.

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: نبود امکانات و خدمات از دلایل اصلی مهاجرت از این شهرستان است.

خضری ادامه داد: برای اجرای پروژه‌های خدماتی در این شهرستان با مشکل اصلی نبود زمین مواجه هستیم و انتظار ما این است که مردم و مالکین در این شهرستان مسئولین را یاری رسانند.

وی با بیان اینکه تنها دلیل خدمت در این شهرستان مردم و معتمدین خیرخواه در این شهرستان است، تصریح کرد: شهرستان میرآباد با وسعت کم، پر از انسان‌های بزرگ و خیر است که این اراده مسئولین را جهت خدمت دو چندان می‌کند.

خضری از افزایش اعتبارات شهرستان را در راستای پیگیری‌های صورت گرفته خبر داد و عنوان کرد: در هر شرایطی در خدمت به این شهرستان وقفه‌ای صورت نمی‌گیرد و لازم است که معتمدین در عین مطالبه‌گر بودن کمک فرهنگی و اجتماعی داشته باشند، چون اساس انجام همه کارها مردم است.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه با توجه نوپا بودن، حال و روز زیرساخت‌ها در شهرستان میرآباد خیلی خوب نیست، خاطرنشان کرد: ورزش از جمله مقولات و زیربنای توسعه سلامت و فرهنگ جامعه است و فقط اعتبارات دولتی جوابگوی امور ورزش نیست و این می‌طلبد که معتمدین و خیرین در این راستا پا پیش گذاشته و به مانند خانواده مرحوم خضرنژاد به هر نحوی همراه و همکار دولت در اجرای این پروژه‌ها باشند.

کد خبر 778088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.