شبیه‌سازی مدیریت شهری برای دانشجویان در «شهرجو»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: اولین دوره «شهرجو» به ‌منظور شبیه‌سازی مدیریت شهری برای دانشجویان و جوانان مستعد و نخبه در سالن همایش کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در آئین افتتاحیه اولین دوره «شهرجو» اظهار کرد: اولین دوره «شهرجو» به‌منظور شبیه‌سازی مدیریت شهری برای دانشجویان و جوانان مستعد و نخبه از امروز به مدت ۱۰ هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد ذیل باشگاه شهراندیشان با ابتکاری از مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری نهاد بزرگ و تأثیرگذاری است که در حوزه‌های مختلف شهری به ارائه خدمات موظف است، بر همین اساس، نیاز دارد که با ذی‌نفعان، متخصصان، نخبگان، دانشجوها و شهروندانی از دیگر گروه‌های اجتماعی تعامل داشته باشد. شهرداری و شهروندان در سطوح مختلف باید بتوانند ارتباط برقرار کنند. بخشی از این جامعه، دانشجویان و جوانان هستند که دوره «شهرجو» برای آنان برنامه‌ریزی شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در دوره «شهرجو» افراد مقطع کارشناسی و نه بالاتر می‌توانند ثبت‌نام کنند، اضافه کرد: همچنین محدودیت سنی آن‌ها نیز بین ۲۳ تا ۳۲ سال است؛ این افراد در رشته‌های مختلف خود و در دانشگاه‌های خود آموزش‌های نظری و بعضاً عملی دیده‌اند، اما در دوره «شهرجو» مصمم هستیم که فراتر از آموزش‌های رسمی دانشگاه به توانمند کردن جوان‌ها اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شکل آموزش به صورت یک دوره آموزشی میان مدت با بهره‌گیری از انواع روش‌های آموزشی کوچینگ، منتورینگ و تجربه نوردی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین روش تدریس در این دوره به صورت آموزش کارگاهی و تعاملی، آموزش معکوس، گیمیفیکیشن، بازدید، کوچینگ گروهی و فردی، منتورینگ و توسعه فردی و سازمانی است.

ابراهیمی گفت: کارگاه آموزشی و گیمیفیکیشنی پنج‌شنبه‌ها به صورت حضوری، تورهای بازدید چهارشنبه‌ها به صورت یک هفته درمیان، وبینار مهارتی روزهای سه شنبه به‌صورت مجازی و جلسه کوچینگ گروهی با حضور مربی اختصاصی یک روز در هفته مطابق روز اعلامی توسط مربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 778074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.