مشکل آب شرب در اصفهان بحرانی است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشکل آب شرب در اصفهان بحرانی است و خبرنگاران این موضوع را به اطلاع مسئولان برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا احمد شریعتی امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در صدوچهل‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: ابتدا شهادت دکتر اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت را تسلیت عرض می‌کنم، درخواست من از شورای نام‌گذاری این است که نام‌گذاری در این شهر با نام این شهید عزیز صورت گیرد.

وی افزود: در طب سنتی، اخلاط چهار گانه ریشه در ارکان اربعه شامل آب، خاک، هوا و آتش دارد، اما در اصفهان سه مورد آن یعنی آب، خاک و هوا را نداریم، آتش را هم خداوند به طور طبیعی بی‌نهایت برای ما گذاشته است، بنابراین عزیزان مسئول، لطف بفرمایند خودشان مجوز فوت ما را امضا کنند!

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم‌اکنون در بحث آب کشاورزی که باید برای رزق و روزی مردم باشد، می‌بینیم آن طرف سمت غرب آب را وارد می‌کنند؛ شمال اصفهان به لحاظ اینکه نماینده قوی دارد، ضمن احترام به این نماینده، آن طرف به شهرستان‌های شمال می‌برند، اما شهر اصفهان را فراموش کرده‌اند که اینها همه از بی مدیریتی است.

شریعتی خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس که عضو کمیسیون آب شدند، توقع داریم این را دنبال کنند؛ امروز بحران آب خوردن داریم، البته سهمیه‌ای از آب که به یزد می‌رود را گفتند انتقال دهید که مشکل رفع شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: از جمله راهکارهای رفع این مشکل آن است که اگر تونل گلاب و مسیر سامانه دوم و سوم را تقویت کنیم، دچار بحران می‌شویم؛ سری در محلات بزنید، مردم با گالن‌های ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری آب تأمین می‌کنند، بحران در اصفهان بسیار زیاد است، مشکلاتی که داریم باید از طریق خبرنگاران به مسئولان اطلاع‌رسانی و پیگیری شود، چراکه فاجعه در اصفهان واقعاً بی‌نهایت است.

شریعتی با بیان اینکه در بحث آب، رئیس سازمان آبفای کشور کسی بود که سال‌ها اصفهانی بود و الان در رأس قرار گرفته است، در بحران نیز حدود سه روز به اصفهان آمد، اما اینکه در بحث گلاب چه راهکارهایی انجام داده است، مشخص نیست، گفت: در حال حاضر روز به روز دچار مشکل می‌شویم و توقع دارم از نمایندگان مجلس و مسئولان بزرگوار که دنبال کنند.

وی بیان کرد: دومین مطلب بیمه بازنشستگان در شهرداری است که آن را از بچه‌های رسمی جدا کردیم، در حال حاضر بیشترین نیاز را نیروهای بازنشسته سالمند دارند، اما چند هفته‌ای حق و حقوق بیمه را ندادیم و دچار مشکلات خدماتی شدیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات هیئت‌ها به‌ویژه سیدمهدی عسگری، رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان که موکب‌ها را دنبال می‌کنند، گفت: امیدواریم شاهد ارائه بهترین خدمات به زائرین اربعین باشیم.

وی افزود: تذکراتی که می‌دهیم جواب خوبی به ما نمی‌دهند، به‌عنوان مثال دو مورد آخری که هفته پیش گفتم، اول مربوط به معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان و دوم مربوط به معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان بوده که پاسخ تذکر را نداده‌اند.

کد خبر 778013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تدتخلاخ IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    لعنت الله قوم الکافرین وقوم الظالمین وقوم الجاهلین
  • رها IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    6 1
    مدیریت بحران این کاری نیست که انجام می دید یه روز اب داریم یه روز نداریم مدیریت بحران یعنی چشمی کردن شیرهای روشویی ودوش های حمام یعنی استفاده از ماشین ظرفشویی با مصرف کم اب واینها عزم نلی می خواد نه این که تا گرما شد یاد کم اب بیافتیم تو سرما یاد الودگی این مدیریت قطع اب را که همه بلدند
  • تام کت IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    12 0
    پس شما که می‌گفتید بارشهای اخیر آب ۴سال اصفهان را ذخیره ویتامین کرده در پشت سد پس چی شد
  • مهدی احمدی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    مهدی احمدی کهنوج عزیز ضمن تشکر بابت امضای کارزار «درخواست از آقای پزشکیان برای برخورد با کارکنان بی کفایت و متخلف بنیاد شهید و امور ایثارگران» لطفا جهت افزایش تعداد امضاها، این کارزار را تا جای ممکن برای سایر دغدغه مندان به اشتراک بگذارید: https://www.karzar.net/146798 لغو11