توقیف ۷۵۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف در اجرای ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس راهنمایی و رانندگی در البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از البرز، سردار حمید هداوند صبح امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در نمایشگاه ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس البرز با هدف برخورد قانونی با تخلفات حادثه ساز اظهار کرد: در برخورد با رانندگان متخلف حادثه ساز اقدامات پلیس البرز طی ۷۲ ساعت گذشته در مناطق مختلف البرز صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: طی این مدت مجموع ۵۷۱ دستگاه خودرو و ۱۸۵ موتور سیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد. سردار هداوند با اشاره به اینکه آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس است و این طرح‌ها به صورت مستمر در سطح معابر شهری اجرا خواهد شد، افزود: با رانندگان متخلف حادثه ساز که باعث سلب آسایش شهروندان می‌شوند برخورد قاطع و قانونی می‌شود و وسایل نقلیه آن‌ها توقیف و در پارکینگ نگهداری خواهد شد.

این مقام انتظامی به عملکرد ۴ ماهه پلیس البرز در بحث توقیفات اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۱۸ هزار و ۹۵۸ دستگاه خودرو و سه هزار و ۳۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است همچنین در مدت ۴ ماهه بیش از ۳ میلیون خدمات در بخش‌های مختلف از جمله شماره گذاری، صدور گواهینامه، اجراییات و برخورد با تخلفات در سطح شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۴۳۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف که اقدام به دوردور کردن شبانه و آلودگی صوتی می‌کردند با شکایات مکرر مردمی توقیف شدند.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در ۴ ماهه اول سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۲۱ درصد کاهش جان‌باختگان و ۳۶ درصد تصادفات جرحی داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ۶۹ درصد از مجموع تصادفات مربوط به عابرین پیاده هستند که از شهروندان تقاضا داریم در عبور از خیابان دقت کافی داشته باشند.

وی گفت: با توجه به افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی که از ۲۳ تیرماه ابلاغ شده است رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی است تا شاهد کاهش تصادفات رانندگان با عابرین پیاده باشیم.

کد خبر 777972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.