۲۱۰ تن گوشت گرم در زنجان توزیع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: روند تأمین و توزیع گوشت گرم وارداتی به صورت بشقابی و با کیفیت بالا از ابتدای سال‌جاری به میزان ۲۱۰ تن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب استان عرضه شده است.

روح‌‎الله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه تقویت زنجیره تولید از جمله اهداف واردات گوشت است، افزود: پیش‌بینی می‌شود با افزایش سیر صعودی واردات گوشت، بازار این محصول به ثبات رسیده است و شاهد تثبیت و نزول قیمت‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: ایجاد توازن بین میزان تولید و بازار مصرف از دیگر اهداف واردات گوشت قرمز است و با توجه به افزایش قیمت آن در ماه‌های گذشته واردات این کالا برای کمک به معیشت مردم در دستور وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان فرآیند تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار که در روزهای اخیر با کندی مواجه شده بود درهفته‌های اخیر دوباره از سر گرفته شد.

حسنی گفت: روزانه بین دو تا سه تن گوشت تنظیم بازار در واحدهای بسته بندی منتخب، مطابق اصول و ضوابط بهداشتی به صورت بسته‌بندی یک کیلو گرمی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب استان برای توزیع و عرضه به مصرف‌کنندگان (خانوار) انجام می‌شود.

وی افزود: گوشت گرم با قیمت مصوب تنظیم بازار و با هدف تنظیم بازار و تأمین رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان و رونق سبد خرید مردم شریف استان، در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب (کاربران سامانه ستکا) در حال توزیع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر عرضه گوشت گرم تنظیم بازار بدون هیچ محدودیتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب انجام می‌شود، افزود: روند تأمین و توزیع گوشت گرم وارداتی به صورت بشقابی و با کیفیت بالا از ابتدای سال‌جاری به میزان ۲۱۰ تن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب استان عرضه شده است.

کد خبر 777919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.