امکان پاسخگویی هوشمند به سوالات صوتی کاربران در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه نسخه جدید چت‌بات هوش مصنوعی «اصبات» با قابلیت‌های پیشرفته‌تر در اپلیکیشن «اصفهان من» منتشر شد، گفت: این چت‌بات هوش مصنوعی از این پس توانایی درک و پاسخگویی به سوالات صوتی کاربران را دارد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تحقق شهر هوشمند، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هوش مصنوعی ضروری است.

وی افزود: در همین راستا، نسخه جدید چت‌بات هوش مصنوعی «اصبات» با قابلیت‌های پیشرفته‌تر در اپلیکیشن اصفهان من منتشر شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: چت‌بات هوش مصنوعی (اصبات) از این پس، علاوه‌بر پاسخگویی به سوالات متنی، توانایی درک و پاسخگویی به سوالات صوتی کاربران را نیز دارد.

امکان پاسخگویی هوشمند به سوالات صوتی کاربران در «اصفهان من» فراهم شد

فردانی گفت: کاربران می‌توانند سوالات و مشکلات خود را به‌صورت متنی یا صوتی با این چت‌بات مطرح کنند و پاسخ‌های دقیق و سریع دریافت کنند.

وی ادامه داد: هدف از این نسخه جدید، ارائه خدمات بهتر، ارتقا رابط کاربری و تسهیل ارتباط کاربران با شهرداری اصفهان است.

امکان پاسخگویی هوشمند به سوالات صوتی کاربران در «اصفهان من» فراهم شد

کد خبر 777848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.