چشمه‌های بلااستفاده ناحیه بهاران سنندج ساماندهی شد

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج گفت: با هدف استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری قطره‌ای و بارانی فضاهای سبز، چشمه‌های بلا استفاده بهاران به همت شهرداری این ناحیه ساماندهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، فواد کریمی اظهار کرد: با هدف استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری قطره‌ای و بارانی فضاهای سبز، چشمه‌های بلا استفاده بهاران به همت شهرداری این ناحیه ساماندهی شد.

وی افزود: احداث سه مخزن ۱۰۰ مترمکعبی به مجموع گنجایش ۳۰۰ مترمکعب در میدان ماموستا برهان عالی - محله سوران ۱۹/۴و پارک جنگلی تپه نیشتمان، لوله‌گذاری چشمه واقع در ابتدای بلوار ۲۲ بهمن به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر طول با استفاده از لوله ۱۶۰ میلی‌متری و لوله‌گذاری چشمه واقع در مسجد قبا به مخزن احداث شده در حریم سبز میدان ماموستا برهان عالی به طول ۲۱۰ متر با استفاده از لوله ۶۲ میلی‌متری از مشخصات فنی اجرای این پروژه است.

مدیر شهرداری بهاران سنندج خاطرنشان کرد: لوله‌گذاری چشمه واقع در مسکن مهر به طول ۳۷۰ متر با استفاده از لوله ۶۲ میلی‌متری، بهره‌برداری و استفاده از چاه آب واقع در بلوار ۲۲ بهمن پایین‌تر از بیمارستان آریا و استفاده از چاه آب محله سوران ۴/۱۹ چاه آب واقع در محله ۱۷/۲ چشمه واقع در قرادیان از دیگر خدمات انجام شده و یا در دست اجرا در این پروژه است.

کد خبر 777839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.