افزایش ۹.۵ درصدی مصرف بنزین در چهارمحال‌وبختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در تیر سال‌جاری، نسبت به دوره مشابه سال گذشته، مصرف بنزین ۹.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ساسان تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به میزان مصرف بنزین استان در ماه گذشته اظهار کرد: مصرف فرآورده‌های نفتی در تیر سال‌جاری، مطابق روال چند سال اخیر و روند کشوری یک روند افزایشی را طی می‌کند.

وی افزود: در چهار ماهه ابتدای سال میزان مصرف فرآورده بنزین در سطح استان، یک افزایش هشت درصدی و مصرف گازوئیل نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییری نکرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به روند افزایشی مصرف بنزین در تیر سال‌جاری ادامه داد: در این ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته، مصرف گازوئیل افزایش ۳.۱ درصدی و مصرف بنزین ۹.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تیموری با اشاره به علت افزایش مصرف سوخت اضافه کرد: افزایش ترددها، افزایش تعداد خودروها و بروز نبودن ناوگان‌های سبک و سنگین در سطح استان و سطح کشور از جمله عواملی است که موجب افزایش میزان مصرف سوخت شده است، همچنین شرایط مناسب آب و هوایی استان، موجب افزایش حجم مسافران و در نتیجه افزایش مصرف سوخت طی تابستان سال‌جاری شده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر یک ناترازی شدید بین تولید و مصرف سوخت در کشور به وجود آمده است، تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تلاش کرده است میزان سوخت مورد نیاز استان را تهیه کند و تاکنون هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود نداشته است، همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا در ایام پیش‌رو با کمبودی مواجه نباشیم.

کد خبر 777805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.