انهدام باند سارقان کابل برق در غرب گیلان

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کابل برق با اعتراف به هشت فقره سرقت در شهرستان خبر داد و گفت: هر سه سارق ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت،

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی طاهر گوراب با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های وقوع جرم، اعضای باند سه‌نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی از اعتراف این افراد به هشت فقره سرقت کابل برق خبر داد و خاطرنشان کرد: هر سه سارق ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی صومعه سرا تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

عدلی‌مژدهی از شهروندان خواست، جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای انتظامی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 777758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.