پذیرش ۸۸۰ نفر داوطلب در مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در فرایند ارزیابی مشاغل کیفیت‌بخشی استان در مجموع ۸۸۰ نفر پذیرفته خواهند شد و ارزیابی نیز بر اساس شیوه‌نامه به میزان سه برابر ظرفیت و برای ۲۰۷۶ داوطلب انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی نم‌نبات امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ در جمع خبرنگاران درباره فرایند ارزیابی آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: این فرایند از روز یکشنبه سی‌ویکم تیر سال جاری با حضور داوطلبان آغاز شده است.

وی افزود: برای هماهنگی تیم‌های ارزیابی و کسب آمادگی لازم، مانور اجرای آزمایشی ارزیابی در روز شنبه سی‌ام تیر برگزار شد تا بتوانیم ضمن شناسایی چالش‌های موجود، برای رفع آن‌ها اقدام کرد و فرایند ارزیابی باکیفیت و دقت لازم برگزار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه فرایند ارزیابی برای داوطلبان رشته‌های مشاوره، امور تربیتی، تربیت‌بدنی و سلامت تا امروز اجرایی شده است، تصریح کرد: این فرایند تا روز سه‌شنبه شانزدهم مرداد با ارزیابی گروه امور تربیتی و سبک زندگی پایان خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در فرایند ارزیابی مشاغل کیفیت‌بخشی استان اصفهان در مجموع ۸۸۰ نفر پذیرفته خواهند شد، گفت: ارزیابی بر اساس شیوه‌نامه به میزان سه برابر ظرفیت و برای ۲۰۷۶ داوطلب انجام می‌شود.

نم‌نبات خاطرنشان کرد: در رشته مشاوره ۶۴ نفر، تربیت بدنی و سلامت ۵۱۶ نفر، امور تربیتی و مشاوره ۷۸۹ نفر و امور تربیتی و سبک زندگی ۶۱۷ نفر داوطلب شرکت در ارزیابی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش ویژه مشاغل کیفیت‌بخشی در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت امسال برگزار شد و طی آن، بیش از ۱۹ هزار نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی، سلامت و مشاور تخصصی جذب آموزش‌وپرورش خواهند شد.

کد خبر 777725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.