رقابت ۲۰۰ مازندرانی در مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به رقابت ۲۰۰ متسابقان در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه ۲۰۰ از حضور فعالان قرآنی زیر ۱۸ سال پس از ۱۰ سال در این دوره از مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری عصر امروز_شنبه سیزدهم مرداد_ در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی این استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش آقایان در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل در حال برگزاری است، اظهار کرد: در بخش بانوان نیز در مؤسسه نورین بابل در حال اجراست که این مسابقات امروز و فردا یکشنبه چهاردهم مرداد سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات مجموعاً ۲۰۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه پس از ۱۰ سال شاهد حضور متسابقان زیر ۱۸ سال در این دوره از مسابقات هستیم، گفت: سعید قربانی به‌عنوان ناظر مسابقات در این دوره از مسابقات حضور دارند؛ همچنین در بخش آقایان معتز آقایی در رشته حسن حفظ، سیداحمد میریان در رشته وقف و ابتدا، حسن ربیعیان در رشته صوت، سیدمحمدهادی قاسمی در رشته لحن، مرتضی خرمی در رشته تجوید داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

سیفی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز اعظم الوندی در رشته لحن، محبوبه کاتب در رشته تجوید، حوریه اقبایی در رشته وقف و ابتدا و زهره مقدسی در رشته صوت و فاطمه‌سادات حسینی‌فر در رشته حسن حفظ کرسی قضاوت را بر عهده دارند.

کد خبر 777717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.