اماکن ورزشی در اختیار مراسم ازدواج جوانان قرار گیرد

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم کاهش هزینه‌های ازدواج گفت: لازم است اماکن ورزشی در اختیار مراسم ازدواج جوانان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی ظهر امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: جوانان یک سرمایه مداوم و ارزشمند جامعه هستند که باید زمینه ارتقای مهارت و توانمندسازی آن‌ها فراهم شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی هدفمند، استفاده بهینه از اوقات فراغت و آموزش بر اساس نیازهای جوانان صورت گیرد تا موجب آمادگی جوانان برای ورود به جامعه و مشارکت در کار جمعی و حفظ سلامت روحی، روانی و جسمی و ارتقای توانمندی ذهنی آن‌ها شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر میزان که هزینه برای جوانان در تمام عرصه‌ها صورت گیرد به همان اندازه جوانان در جامعه مؤثرتر و موجب اقتدار و پیشرفت کشور خواهند بود.

ناهیدی عنوان کرد: استعدادیابی جوانان برای سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های بعدی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی برنامه‌ریزی برای استفاده از سالن‌های ورزشی و ظرفیت‌های موجود و تجهیز این مکان‌ها برای استفاده در امور تربیت بدنی و ورزش جوانان و برنامه‌های اوقات فراغت جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: این مکان‌ها برای برگزاری مراسم ازدواج به منظور کاهش هزینه‌ها شناسایی و در اختیار جوانان قرار داده شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: اطلس راه و یک چشم‌اندازی برای فعالیت و توانمندسازی جوانان تعریف شود تا مکمل سایر فعالیت‌ها باشد؛ این فعالیت‌ها تنها مختص به سه ماه تابستان نباشد و به صورت مستمر و مداوم انجام شود.

کد خبر 777653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.