اجرای ۶۵۷ عنوان برنامه در چهارمین رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در استان یزد خبر داد و گفت: این رزمایش همت ۴۶۵ گروه جهادی در سراسر استان یزد در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ در نشست با خبرنگاران استان یزد که به منظور تشریح رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: این رزمایش برای چهارمین سال متوالی در یزد از نهم مرداد تا نوزدهم مرداد در مناطق محروم استان یزد در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قالب این رزمایش ۶۵۷ عنوان برنامه پروژه در رزمایش جهادگران فاطمی، افزود: بیش از ۴۶۵ گروه جهادی حضور دارند که شامل ۲۵۰ گروه جهادی تخصصی هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای ۱۳۵ کلاس آموزشی و مهارت افزایی در عرصه‌های صنایع‌دستی مشاغل خانگی و هنری خبر داد و خاطرنشان کرد: این آموزش‌های تخصصی با حضور گروه‌های جهادی تخصصی انجام می‌گیرد.

سردار زارع کمالی از افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها از جمله افتتاح ۶۹ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی، افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش بلدرچین در جاده دربید استان یزد، افتتاح ۳۷ کارگاه اشتغال‌زایی، افتتاح ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه، افتتاح ۱۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی و جاده بین مزارع در ابرکوه، بهاباد و خویدک یزد، افتتاح مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، افتتاح پنج استخر ذخیره آب، افتتاح دو واحد مسکونی مددجویان که به کمک گروه‌های جهادی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع بیش از ۸۰۰۰ بسته معیشتی توسط خیران و گروه‌های جهادی، تهیه و اهدای ۳۰ سری جهیزیه جهت کمک به زوج‌های کم برخوردار، بازسازی انهار هفت مورد در سه شهرستان، مرمت، بازسازی و ایزوگام ۱۸۵ مسکن محرومان با حضور گروه‌های جهادی عمرانی و احیا و لایروبی قنوات پنج شهرستان به تعداد ۱۲ رشته انجام شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از فعالیت موکب الغدیر استان یزد در کربلای معلی خبر داد و گفت: این موکب دارای ۳۵۰۰ مترمکعب فضای مسقف، امکانات رفاهی است که سال گذشته به زائران اربعین خدمت‌رسانی کرده است.

وی از پذیرش مسافران در اردوگاه عاصی زاده خبر داد و گفت: این مجموعه از سال گذشته خدمات اسکان و رفاهیات را ارائه کرده است.

زارع کمالی افزود: موکب علی بن موسی‌الرضا نیز به کمک جامعه بسیج پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی یزد خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌دهند.

کد خبر 777649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.