قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۶ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ روند کاهشی به خود گرفته که این روند ریزش قیمت در بین محصولات داخلی بیشتر از خودروهای مونتاژی است.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف خودروهای داخلی امروز با کاهش شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به محدوده ۷۳۰ میلیون تومانی برگشت.

پژو پارس از محصولات پرطرفدار ایران خودرو با افت سه میلیون تومانی به قیمت ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

شاهین اتوماتیک G نیز امروز به روند نزولی بازگشت و با ریزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با بهای ۸۰۶ میلیون تومانی معامله شد.

ساینا S یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار داخلی با افت یک میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به قیمت ۴۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۹ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۶ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۰۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا پلاس ۶۰۹ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۹۱۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۶ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۱ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۶ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار محصولات مونتاژی نیز امروز تعادل قیمتی خود را از دست دادند و روند نزولی در پیش گرفته است.

X55 پرو در دسته محصولات مونتاژی با افت ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک S5 یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان گزارش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۲۳ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۸۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۶ مرداد + جدول

کد خبر 777543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.