پیمانکار خدمات شهری دهدشت مکلف به تحویل ماشین‌آلات به شهرداری شد

شهردار دهدشت گفت: جهت ساماندهی وضعیت خدمات شهری در شهر دهدشت پیمانکار خدمات شهری شهرداری باید مطابق قرارداد ماشین‌آلات متعلق به شهرداری را جهت تحویل تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خسرو دیدار، امروز_ شنبه سیزدهم مرداد_ در نشست کارگروه خدمات شهری شهرداری دهدشت که با هدف تعیین تکلیف وضعیت خدمات شهری برگزار شد با اشاره به بند ۲۴ قرارداد اظهار کرد: افرادی که از طرف پیمانکار در اجرای صحیح کار مسامحه ورزیدند از به‌کارگیری مجدد محروم می‌شوند.

وی افزود: باوجود امتناع پیمانکار از تحویل ماشین‌آلات و تجهیزات در ایام گذشته باید تا روز شنبه برای تحویل و امضا صورت‌جلسه حضور پیدا کند.

شهردار دهدشت گفت: بدیهی است طبق قرارداد، ماشین‌آلات و تجهیزات با هر شرایطی که تحویل پیمانکار شد با همان شرایط نیز در اتمام کار تحویل کارفرما داده شود.

وی با اشاره به بررسی‌های میدانی کارگروه خدمات شهری از سطح شهر و نارضایتی شدید شهروندان تصریح کرد: پیمانکار باید ظرف مدت پنج روز نسبت به امورات محوله براساس قرارداد فی‌مابین اقدام کند.

دیدار با بیان اینکه شهرداری در راستای رضایت‌مندی شهروندان آماده هرگونه تعامل و همکاری با پیمانکار است، افزود: مدیریت شهری در راستای تعامل با پیمانکار، گاری‌های ناسالم در سطح شهر را تعمیر و در اختیار پیمانکار قرار می‌دهد.

شهردار دهدشت با استناد بر بند ۳۸ قرارداد گفت: شهرداری هیچ‌گونه تعهدی در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز از جمله گاری، بیل، جارو و سایر موارد ندارد و صرفاً تعمیر و تحویل تجهیزات ذکر شده در راستای تعامل با پیمانکار و جهت ارائه خدمات بهتر است.

وی تصریح کرد: چنانچه پیمانکار به هر دلیلی نسبت به رعایت مفاد قرارداد اقدامات شایسته و بایسته را در خصوص تنظیف سطح شهر انجام ندهد، کارگروه موظف است در تاریخ شانزدهم مرداد جلسه تعیین تکلیف وضعیت پیمانکار را تشکیل دهد.

کد خبر 777519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.