اجرای بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال پروژه برای اربعین در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در حال حاضر پروژه‌های راهداری و زیرساختی پایانه‌های مرزی خوزستان با ارزش بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که تا نیمه مرداد و قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان در خصوص پروژه‌های راهداری برای مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از ورودی‌های استان تا گذرگاه‌های اربعین حسینی در حوزه بهسازی و ایمن‌سازی راه‌ها در حال انجام پروژه‌های مختلف است و آمادگی کامل برای تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه را داریم.

وی افزود: تدابیر لازم برای حمل‌ونقل زائران به وسیله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری نیز اندیشیده شده و تمام تلاش ما این است تا با استفاده از ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور در مسیر بازگشت زائران از شلمچه و چذابه، زائران بدون معطلی به شهرهای مختلف بروند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های راهداری و زیرساختی پایانه‌های مرزی خوزستان با ارزش بیش از ۷,۰۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که تا نیمه مرداد و قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی به بهره برداری می‌رسند.

جولانژاد تاکید کرد: بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت، نصب علائم و تجهیزات ترافیک، ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیر و ایجاد روشنایی نقطه‌ای بعضی از این پروژه‌ها است.

کد خبر 777493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.