صدور پروانه و تراکم‌های ساختمانی درآمد عمده منطقه ۶ اصفهان است

رئیس اداره مالی و اقتصادی منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: عمده درآمد شهرداری این منطقه از صدور پروانه و تراکم‌های ساختمانی است که در حال حاضر با تمهیدات و تصویب بسته تشویقی مصوب شورای اسلامی این کلان‌شهر، شرایط مناسبی برای شهروندان جهت دریافت پروانه مهیا شده است.

نفیسه فرزین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۶ شهرداری اصفهان در جنوب این کلان‌شهر با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر و وسعتی حدود ۱۲۵۵ هکتار واقع شده است.

وی افزود: عمده درآمد شهرداری منطقه ۶ اصفهان از صدور پروانه و تراکم‌های ساختمانی است که در حال حاضر با تمهیدات و تصویب بسته تشویقی مصوب شورای اسلامی این کلان‌شهر، شرایط مناسبی برای شهروندان جهت دریافت پروانه مهیا شده است.

رئیس اداره مالی و اقتصادی منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: منبع درآمدی دیگری که جز درآمدهای پایدار در شهرداری است، عوارض سالانه نوسازی و کسب و پیشه است که این درآمد در ردیف‌های حمل زباله و پسماند قابل هزینه است.

فرزین‌منش خاطرنشان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در منطقه ۶ عمدتاً در شهرک شهید کشوری است که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرک مذکور در ورودی شهر اصفهان و نیز داشتن انواع کاربری‌ها، مکان مناسبی برای انواع سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران است.

وی ادامه داد: مساحتی حدود ۱۲ هکتار زمین با انواع کاربری‌ها از جمله خدمات مختلط گردشگری و بهداشتی درمانی در این شهرک وجود دارد که امیدواریم بتوانیم پروژه‌های مشارکتی چشمگیری با سرمایه‌گذاران اصفهان و یا حتی شهرهای دیگر داشته باشیم.

رئیس اداره مالی و اقتصادی منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: زمین‌های دیگری در محله همت‌آباد و سایر نقاط منطقه ۶ نیز وجود دارد که در این خصوص امر مشارکت در انواع پروژه‌ها اعم از ساختمانی، خدماتی، تصفیه‌خانه، پارک و ورزشگاه برای دسترسی به درآمد برای ما امر مهمی است.

کد خبر 777441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.