افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه سبز در شهر ایوان

مدرسه ۱۲کلاسه سبز سازگار با محیط زیست در شهر ایوان و با حضور رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان ایلام، با حضور معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور و نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و مقامات محلی شهر ایوان آئین افتتاح اولین مدرسه ۱۲ کلاسه سبز استان ایلام در شهر ایوان انجام گرفت.

حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور در این آئین ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید مقاومت، اسماعیل هنیه اظهار کرد: تا جمهوری اسلامی هست؛ شهادت و مقاومت هست و نه تنها از بین نمی‌رود بلکه پربارتر و بالنده‌تر می‌شود.

وی افزود: همزمانی افتتاح این مدرسه با شهادت شهید بزرگوار اسماعیل هنیه را به فال نیک می‌گیریم، چراکه این مبنایی خواهد شد تا این مدرسه الگو و محلی برای آموزش استکبار ستیزی و پرورش آینده سازان و ادامه دهنگان راه مقاومت باشد.

رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: حکم رتبه‌بندی مدارس بر اساس سازگاری با محیط زیست به زودی ابلاغ خواهد شد.

خان‌محمدی اضافه کرد: در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس اقدامات ارزشمند زیادی صورت گرفته است اما هنوز با استانداردها فاصله داریم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با اجرای این ابلاغیه که در صد هزار مدرسه موجبات صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به اقتصاد مدارس را در پی خواهد داشت، کیفیت تمامی فضاهای آموزشی را ارتقا ببخشیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اضافه کرد: از این پس ساخت مدارس بر همین سبک و سیاق خواهد بود.

خان‌محمدی از همکاری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی برای اجرا وتکمیل پروژه قدردانی کرد.

کد خبر 777437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.