نهضت ایجاد ۵۰۰ هزار شغل خانگی در سال برای نیازمندان

رئیس کمیته امداد گفت: در دولت سیزدهم ماموریت اشتغال خانگی سالانه ۵۰۰ هزار نفر در کشور مطرح شد که ۵۰ درصد می‌تواند غیر مددجو باشد که این دستورالعمل همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مرتضی بختیاری در نشست هم اندیشی با شرکت‌های معدنی شهرستان طبس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: صندوق اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره)، فعال است و امسال به همه استان‌ها ابلاغ شده که بانوانی که طرح اشتغال دارند را حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت بازاریابی در چرخه اشتغال، افزود: ما برای جشن خودکفایی شاخص‌هایی مانند تغییر دهک، مدت دادن برای وام ها، بالا بودن میزان درآمد از مصوبه قانون کار را داریم.

رییس کمیته امداد گفت: در خراسان جنوبی ۳۷۱ قبول شده‌ی کنکور و ۴۱۰ نخبه داریم که قابل توجه است.

وی در دومین برنامه سفر خود به شهرستان طبس از نمایشگاه توانمندی‌های فکری، فرهنگی و اقتصادی مددجویان تحت حمایت بازدید کرد.

به گزارش ایمنا، در حاشیه این بازدید و در نشست صمیمی، نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان، بشرویه و عشق آباد در مجلس شورای اسلامی، رؤسای کمیته امداد شهرستان‌های طبس، عشق آباد و دیهوک و رئیس شورای زکات شهرستان طبس طی سخنانی جداگانه مسائل و دغدغه های جامعه مددجویان کمیته امداد در این مناطق را مطرح کردند.

دیدار با تعدادی از خانواده‌های مددجو در قالب طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از طرح کارفرمایی (خانه سالمندن) از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کمیته امداد به طبس بود.

کد خبر 777433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.