رژیم غاصب کوچک‌تر از آن است که بتواند جنبش حماس را شکست دهد

امام‌جمعه موقت گلپایگان با بیان اینکه جنبش حماس با ترور رهبران خود نابود نخواهد شد گفت: اسرائیل کوچکتر از آن است که بتواند جنبش حماس و جبهه مقاومت را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام احمد عبدالمنافی امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: انتخابات برگزار و دولت جدید انتخاب شد و اکنون جریان‌های سیاسی در کنار هم باید مشغول شوند و احساس شکست نکنند، زیرا انقلاب فراز و نشیب‌های زیادی طی کرده است.

وی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه افزود: جنبش حماس با ترور رهبران خود نابود نخواهد شد، اسرائیل کوچک‌تر از آن است که بتواند جنبش حماس و جبهه مقاومت را شکست دهد.

امام جمعه موقت گلپایگان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در ظاهر با جنبش حماس می‌جنگد، پشتیبانی این ترورها و جنگیدن‌ها با چراغ سبز آمریکا انجام می‌شود.

عبدالمنافی با بیان اینکه جنبش مقاومت روز به روز مقاوم‌تر خواهد شد، گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد و ایجاد این رژیم در خاورمیانه امکان‌پذیر نیست.

وی تاکید کرد: حرکت اسرائیل در ترور شهید اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس را به نحوی پاسخ داده می‌شود که برای همیشه پشیمان شود.

کد خبر 777410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.