موجودیت رژیم صهیونیستی با جنایت گره خورده است

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی با این جنایت‌ها است و از زمان تشکیل تاکنون با اقداماتی همچون ترور فرماندهان شاخص و مردم مظلوم و بی‌گناه خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز _ جمعه دوازدهم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار کرد: با این اقدام رژیم غاصب صهیونیستی توجه جهان به حقانیت مقاومت و ضرورت مبارزه با رژیم جنایت‌کار، بیش از پیش جلب شد.

وی با بیان این‌که نهایت پستی آمریکا و رژیم صهیونیستی آشکار شد، افزود: این اقدام با هماهنگی آمریکا انجام شده است و این‌که بعضی از مقامات آمریکایی از این موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کنند دروغ است.

امام جمعه دهاقان خاطرنشان کرد: موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی با این جنایت‌ها است و از زمان تشکیل تا کنون با اقداماتی همچون ترور فرماندهان شاخص و مردم مظلوم و بی‌گناه، خود را حفظ کرده‌اند.

رضوانی تصریح کرد: جبهه مقاومت نه‌تنها با این اقدامات ضعیف نشده، بلکه روز به روز آبرومندتر و تنومندتر از قبل شده و جبهه مقاومت پیشرفت و تجربه بیشتری کسب کرده است.

وی با اشاره به تظاهرات و راهپیمایی‌هایی که علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، گفت: در ماه‌های اخیر دیدیم که دانشجویان و اقشار دیگری در جهان که کمترین فعالیت سیاسی را هم نداشتند، علیه این رژیم غاصب راهپیمایی و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند؛ این مسئله نشان‌دهنده بلوغ جریان مقاومت است.

امام جمعه دهاقان با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به رژیم صهیونیستی بیان کرد: نباید اقدام اخیر این رژیم را ساده تلقی کنیم و از آن به راحتی بگذریم و شمشیر انتقام نباید کند شود؛ به صورت جد خواستار اجرای عملیات وعده صادق ۲ هستیم.

رضوانی با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاران بدون چشم‌داشت در حال فعالیت هستند و در همین جریان غزه تعداد زیادی خبرنگار به شهادت رسیدند؛ ضرورت دارد به حقوق و کرامت خبرنگاران توجه ویژه‌ای شود.

وی در همین راستا ادامه داد: فعالیت خبرنگاران باید به صورت حرفه‌ای باشد و به صورت صحیح به رسالت‌هایی که دارند عمل کنند.

امام جمعه دهاقان با اشاره به سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد وظیفه اجرای مراسمات ملی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد که تا کنون به خوبی شاهد برنامه‌ریزی و اجرای مناسبات ملی بوده‌ایم و انتظار می‌رود حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم در این راستا انجام شود.

رضوانی در پایان با اشاره به آغاز فعالیت دومین موکب اربعین شهر دهاقان گفت: هرکسی در حد توان خود کمک‌های خود را به موکب‌های اربعین جهت خدمت‌رسانی مناسب به زائرین انجام دهد.

کد خبر 777388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.