آمریکا و اسرائیل منتظر پاسخ کوبنده ایران باشند

امام جمعه شهر یاسوج گفت: آمریکا و اسرائیل هر وقت غلطی کردند، ضربه سنگینی خوردند و اینبار نیز منتظر پاسخ کوبنده باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: شهادت این رهبر شاخص جبهه مقاومت خسارتی برای جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا بود.

وی افزود: دو هدف پشت این ترور قرار داشت، یکی شخص شهید هنیه بود، چرا که سال‌های سال در سرزمین قدس با این رژیم مبارزه کرد، این رژیم به دنبال حذف رهبران جبهه مقاومت است و اولین جنایت‌شان نبوده‌است و هدف دوم اسرائیل هدف قرار دادن امنیت جمهوری اسلامی است که مهمان ما را شهید کردیم، این جنایت بزرگ پاسخ کوبنده و درخور خواهد داشت.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: زمان بزن در رو تمام شده‌است، هر بار اسرائیل و آمریکا غلطی کردند در موقع مناسب ضربات سنگینی خوردند، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند چون ایشان مهمان ما بود خونخواه شهید هنیه خواهیم بود و دشمن را سخت مجازات خواهیم کرد.

وی در ادامه به مناسبت‌های پیش‌رو پرداخت و تصریح کرد: یکشنبه سالروز صدور فرمان مشروطیت است، این فرمان و تشکیل مجلس برکات زیادی برای کشور داشت در ابتدا ۱۵۶ نماینده در مجلس بودند که ۶۰ نماینده متعلق به تهران بود.

حسینی خاطرنشان کرد: سه‌شنبه سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما است، در این حمله بیش از ۱۶۰ هزار انسان کشته و مجروح شد آمریکایی که مدعی حقوق بشر است و در غزه و فلسطین حقوق بشر آمریکا را می‌بینیم چه فجایعی در حال رخ دادن است، اسرائیل جنایت می‌کند و آمریکا حمایت، این‌هایی که نطفه جنایت هستند، می‌خواهند برای دنیا تصمیم بگیرند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: ۷۵ میلیون انسان در جنگ جهانی دوم کشته شدند، ترور شهید هنیه یکی از بزرگترین جنایت‌های تاریخ این رژیم جعلی است، آمریکا و انگلیس هم پدر اسرائیل هستند.

وی افزود: همه جنایت‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد با حمایت آمریکا و انگلیس بوده‌است، بعد حقوق بشر را مطرح می‌کنند، آیا کودکان و زنان غزه و فلسطین بشر نیستند؟

امام جمعه یاسوج ضمن تبریک ولادت امام باقر (ع) و با اشاره به روز خبرنگار، گفت: چهارشنبه روز خبرنگار است این روز را تبریک می‌گوئیم، از تلاش و زحمات خبرنگاران تشکر می‌کنم و این عزیزان تلاش کنند مصلحت و صداقت در بیان را نیز مدنظر داشته باشند.

کد خبر 777383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.