نقشه دشمن برای تفرقه میان ایران و فلسطین نقش برآب شد

امام جمعه موقت شهرستان چادگان گفت: دشمنان به دنبال وانمود کردن این بودند که ایران همراه فلسطین نیست، اما به اهداف خود نرسیدند و زمانی که رهبر مسلمین جهان بر پیکر این شهدا نماز خواندند، نشان از وحدت بین شعیان و اهل سنت داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی ظهر امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه در تهران که دو روز پیش اتفاق افتاد، خبر بزرگی در دنیا بود که اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان را تحت تأثیر داد.

وی افزود: این‌که رئیس حماس در کشور ایران به شهادت رسیده نشان از ضعف رژیم صهیونیستی در میادین غزه است که حدود ده ماه از حمله این رژیم به غزه می‌گذرد و نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

امام جمعه موقت چادگان خاطرنشان کرد: در این مدت رژیم غاصب صهیونیستی کودکان و زنان را به شهادت رسانده و به همین خاطر به دنبال یک دستاوردی بود.

وی ادامه داد: دومین هدف آن تغییر معادله بازدارندگی است و در حالی که در طی هفتاد سال گذشته به وسیله کشورهای غربی حمایت می‌شد و ادعا می‌کرد بهترین امنیت را دارد، امروزه شاهد از بین رفتن آن هستیم.

امام جمعه چادگان بیان کرد: طوفان‌الاقصی امنیت این رژیم را هدف قرار داد و به دنبال آن عملیات وعده صادق باعث شد که بازدارندگی رژیم صهیونیستی از بین برود و اکنون این رژیم با تروری که در تهران انجام داد به دنبال ادعای بازدارندگی است.

ابراهیمی تاکید کرد: به امید خدا جمهوری اسلامی ایران پاسخ مناسبی به این اقدام می‌دهد که همچون عملیات وعده صادق و حتی بالاتر از آن باشد، قبل از این در سوریه هموطنان ما را به شهادت رساندند، اما اکنون در تهران و قلب نظام اسلامی دست به ترور زدند.

وی افزود: هدف سوم صهیونیست‌ها دستاورد تراشی است تا به دنیا ثابت کنند که در این مدت دستاوردی هم داشتند و هدف بعدی جلوگیری از تشکیل یک دولت وحدت ملی است.

ابراهیمی تاکید کرد: زمانی که طوفان‌الاقصی رخ داد خیلی از کشورها فلسطین را به عنوان کشور رسمی شناسایی کردند و اکنون هدف رژیم غاصب از این اقدامات جلوگیری از وحدت و شراکت حماس است.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال وانمود کردن این بودند که ایران همراه فلسطین نیست، اما به اهداف خود نرسیدند و زمانی که رهبر مسلمین جهان بر پیکر این شهدا نماز خواندند، نشان از وحدت بین شعیان و اهل سنت داشت.

امام جمعه موقت چادگان با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار افزود: این روز را به تمامی خبرنگاران در شهرستان چادگان تبریک می‌گویم، آنچه که ما از قضایای داخلی و خارجی متوجه می‌شویم، حاصل تلاش خبرنگاران است.

کد خبر 777382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.