ترور اسماعیل هنیه بزرگترین سند زبونی رژیم جنایتکار اسرائیل است

امام جمعه سنندج گفت: ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران، بزرگترین سند زبونی و ناتوانی رژیم جنایتکار اسرائیل است که به خون انسان‌ها تشنه بوده و همواره قتل و کشتار انسان‌ها و کودکان بی‌گناه را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی صبح امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: ترور یک مقام دولتی که مهمان یک کشور دیگر است از وجدان بشری به دور بوده و بار دیگر جنایتکاری رژیم صهیونیستی را نشان داد که انسانیت برای او ارزشی ندارد.

وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه بزرگترین سند زبونی و ناتوانی رژیم جنایتکار اسرائیل است که به خون انسان‌ها تشنه بوده و همواره قتل و کشتار انسان‌ها و کودکان بی‌گناه را انجام می‌دهد.

امام جمعه سنندج، ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حریم کشورها دانست و تاکید کرد: مردم کردستان این جنایت را به شدت محکوم می‌کنند و از سازمان ملل می‌خواهند که به سرعت قطعنامه‌ای را علیه رژیم صهیونیستی صادر کند، چون اگر جلوی اسرائیل گرفته نشود بار دیگر چنین جنایت‌هایی را نیز تکرار می‌کند.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود به گرانی کالاهای بازار و مواد غذایی و محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: از مسئولان ارشد استان درخواست می‌کنیم که نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند و بیشتر قشر فقیر و نیازمند را یاری کنند.

وی نرخ کرایه و ودیعه منزل را در استان بالا دانست و اضافه کرد: صاحب‌خانه‌ها وضعیت اقتصادی مستأجران را درک کنند، چون نرخ‌هایی که امروز می‌بینیم از انصاف به دور است.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: نیروهای نظامی بسیار مواظب باشند تا جان فرد کولبری گرفته نشود چون یک خانواده از هم می‌پاشد.

ماموستا رستمی همچنین به آموزش مهارت‌های شغلی توسط سازمان فنی‌وحرفه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهر سنندج به صورت رایگان آموزش‌های شغلی و مهارتی را ارائه می‌دهند که جوانان بیکار می‌توانند از این آموزش‌ها بهره بگیرند.

کد خبر 777369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.