«محمدجعفر قائم‌پناه» معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور شد

مسعود پزشکیان در حکمی «محمدجعفر قائم‌پناه» را به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجعفر قائم پناه، از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجعفر قائم‌پناه آمده است: «به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌نمایم.

انتظار است با هماهنگی دفتر رئیس جمهور و تعامل با وزرا و معاونین رئیس جمهور با اتکا به خداوند متعال و در چهارچوب سند چشم اندازه سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون برنامه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید. بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و مقامات دولت نیز همکاری لازم را با جناب عالی خواهند داشت.»

«محمدجعفر قائم‌پناه» معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور شد

معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اولین دوره شورای شهر کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عضویت در انجمن اسلامی و مسئول اعزام دانشجویی به جبهه‌های جنگ تحمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله سوابق دکتر قائم پناه است.

وی یکی از اعضای اصلی شورای راهبری کابینه دولت چهاردهم نیز بود.

کد خبر 777295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.