آمادگی شرکت توزیع نیروی برق برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز تمرچین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: تمامی ماموریت‌هایی که از سوی ستاد اربعین برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین به عهده شرکت توزیع نیروی برق استان گذاشته شده بود، با سرعت و کیفیت انجام شد که امیدواریم اربعین امسال نیز توفیق خدمت‌رسانی به زائران اربعین را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر امروز _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در مراسم تجلیل از خادمان اجتماع عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه سند دیگری بر اثبات خوی وحشی‌گری و خون‌خواری رژیم غاصب صهیونیستی است که در چند ماه اخیر شدیدترین بمباران‌ها و جنایت‌ها را علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعمال کرده‌اند.

وی افزود: تاریخ مدام در حال تکرار است و همواره در سراسر تاریخ بشریت یک جبهه حق و جبهه دیگر باطل در حال مبارزه بوده و امروز در عصر حاضر تقابل این دو جبهه در جنگ‌های وحشیانه و ناعادلانه رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه غزه و فلسطین قابل درک است و باید با همه توان طرف جبهه حق که همان مردم مظلوم غزه و فلسطین باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین در تشریح جزئیات عملکردی این شرکت در اربعین سال گذشته گفت: توفیق خدمت‌رسانی به زوار ابا عبدالله‌الحسین (ع) در مرز تمرچین پیرانشهر افتخار بزرگی است که طی چند سال اخیر نصیب مجموعه صنعت برق استان شده و این شرکت با اعزام نیروهای عملیاتی به همراه تجهیزات فنی در حد توان به برگزاری باشکوه این مراسم و خدمت به زائرانی که از مرز تمرچین برای زیارت مشرف می‌شوند، کمک می‌کنند.

کیامهر ضمن قدردانی از همکاران شاغل شرکت توزیع نیروی برق استان که به عنوان خادمان اربعین در مرز تمرچین حضور داشتند، بیان کرد: همه همکارانی که در خدمات‌رسانی و برق‌رسانی به موکب‌های اربعین و پایانه مرزی تمرچین حضور داشتند با جان و دل پای کار بودند و با تلاش و زحمات آن‌ها اقدامات کم نظیری صورت گرفت که ایجاد و احداث سه کیلومتر روشنایی در عرض سه روز و تنها با سه نفر از جمله اقداماتی است که در سطح کشور بی‌نظیر بود، قطعاً این مهم محقق نمی‌شد، مگر با عشق و ارادتی که همکاران به امام حسین (ع) داشتند.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان تمامی ماموریت‌هایی که از سوی ستاد اربعین برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین به عهده شرکت گذاشته شده بود، با سرعت و کیفیت انجام داد که امیدواریم اربعین امسال نیز توفیق خدمت‌رسانی به زائران اربعین را داشته باشیم.

در ادامه این مراسم ابراهیم عقابی معاون فروش و خدمات مشترکین و مسئول ستاد اربعین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ضمن عرض تسلیت ایام و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، گزارشی از اقدامات این شرکت در اربعین سال گذشته ارائه کرد.

عقابی اشاره کرد: ساخت پنل‌های شارژ موبایل، استقرار دیزل ژنراتور، احداث برج نوری استادیومی، تهیه و نصب چراغ ال‌ای‌دی جهت تأمین برق روشنایی موکب‌ها و پارکینگ، کابل‌کشی، تهیه و نصب ۱۴ پست هوایی تنها بخشی از اقداماتی است که در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین داخلی و خارجی که پایانه مرزی تمرچین را برای پیاده‌روی انتخاب کرده‌اند، انجام شده است.

کد خبر 777272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.