ضرورت تقویت تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان با ورود تکنولوژی و فناوری‌های روز

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان با ورود تکنولوژی و فناوری‌های روز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سید محمد جمالیان ظهر امروز _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در آئین پنجاه‌و هفتمین سالگرد تأسیس ماشین‌سازی اراک اظهار کرد: حمایت از کسب‌وکارهای مادر و پیشران و ارائه تسهیلات مناسب به این مجموعه‌ها می‌تواند زمینه رشد اقتصادی و موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط را فراهم کند.

وی افزود: شرکت دانش‌بنیان ماشین‌سازی اراک برای حضور مستمر در بازارهای جهانی و رقابت با تولیدکنندگان مطرح جهان به‌روزرسانی تجهیزات و عوامل تولید نیازمند است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان با ورود تکنولوژی و فناوری‌های روز تاکید کرد.

جمالیان اضافه کرد: بهبود کارایی و اثربخشی مهم‌ترین بخش بهره‌وری در هر واحد صنعتی است، بنابراین برای اینکه بتوانیم در بازارهای داخلی و خارجی استمرار راه داشته باشیم، برای بهره‌وری صنایع باید برنامه هدفمند ارائه کنیم.

وی افزود: شرکت ماشین‌سازی اراک یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی و از معدود شرکت‌های صنعت ساز کشور است که باید تمام ظرفیت آن به کار گرفته شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراردادهای مهم و ارزشمندی در ماشین سازی اراک امضا شد که اجرای آنها بدون شک این واحد مادر تخصصی را متحول خواهد کرد، البته مجموعه مدیریت استان به خصوص معاونت اقتصادی استانداری حمایت‌های خوبی از صنایع به خصوص در تأمین ارز داشته‌اند که نیاز است این رویه تداوم یابد.

جمالیان اظهار کرد: امروز صنایع تولیدی با مشکلات ارزی مواجه هستند و صنعتگران نیاز به حمایت دارند، بنابراین دولت باید در این زمینه برنامه‌های مجدانه در نظر گیرد و ارز مورد نظر صنایع را تزریق کند تا شاهد شکوفایی صنایع باشیم.

وی گفت: با توجه به راهبردها و برنامه‌ریزی‌های این شرکت، بدون شک روزهای بهتری را برای این مجموعه شاهد خواهیم بود.

کد خبر 777253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.