لحظات شیرین حضور شهید هنیه در مجلس به یادماندنی بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: حضور شهید هنیه در مجلس شورای اسلامی از نمادهای افتخارآمیز و از جمله لحظات شیرین در مجلس دوازدهم است که موجب شادابی و نشاط نمایندگان شد و عکس‌العمل‌ها و تکبیرهای این مهمان شهید وقتی حرف از غزه زده می‌شد از لحظات به یادماندنی بود.

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس این اقدام را نشان دهنده عجز رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که چند ماه است در میدان نبرد نتوانسته غلبه‌ای حاصل کند و جنگ برای آن فرسایشی شده است به سمت ترور شخصیت‌های مقاومت پیش می‌رود.

وی افزود: این اتفاق که فردی را در کشور دیگری در این حالت شهید کنند، نشان‌دهنده عجز و خروج از مسیر انسانیت و از جنس درنده‌خویی و سبعیت است که کشور ما را نیز وادار به انتقام سخت کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اینکه یکی از سران مقاومت در کشور ما به شهادت رسید به اتحاد بیشتر مردم ما و عجین شدن با مقاومت و فلسطین منجر می‌شود تا منشأ اتفاقات و همبستگی بیشتر مردم ایران و فلسطین و جریان مقاومت باشد.

وی یادآور شد: حضور شهید هنیه در مجلس شورای اسلامی از نمادهای افتخارآمیز و از جمله لحظات شیرین در مجلس دوازدهم است که موجب شادابی و نشاط نمایندگان شد و عکس‌العمل‌ها و تکبیرهای این مهمان شهید وقتی حرف از غزه زده می‌شد از لحظات به یادماندنی بود.

یزدیان ادامه داد: شهید هنیه تا یک ساعت پس از پایان جلسه در بین نمایندگان حاضر بود و با نمایندگان خوش‌وبش می‌کرد و نمایندگان با او عکس یادگاری می‌گرفتند که نشانه صمیمیت ایشان بود؛ این موضوع ما را به یاد مجلس‌های گذشته انداخت که بعضاً شاهد سلفی گرفتن برخی نمایندگان جریان‌های سیاسی با نمایندگان اتحادیه اروپا بودیم، اما این بار نمایندگان با شور و شعف با نماینده جریان مقاومت سلفی گرفتند که از لحظات زیبا بود.

وی ابراز کرد: در آغوش گرفتن ایشان هنوز جلوی چشم ما است و فراموش شدنی نیست؛ شهید هنیه چنان با نمایندگان ایرانی رفتار می‌کرد که انگار یکی از مسئولان ایرانی است که این وصف نشانه عمق ارتباط دو ملت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم حضور شهید هنیه در مجلس شورای اسلامی و خون این شهید عزیز بتواند برکات زیادی برای کشور ایران و هم فلسطین و مقاومت داشته باشد.

کد خبر 777215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.