فرهنگسرای فرشته میزبان بانوان منطقه ۷ اصفهان است

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرهنگسرای فرشته میزبان بانوان منطقه ۷ اصفهان است، گفت: ویژه برنامه کانون مادران سه‌شنبه‌های هر هفته با رویکرد خانواده‌محور و فروشگاه مشاغل خانگی و تولیدات خانگی زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار هر هفته روزهای یکشنبه‌ در مجموعه فرهنگی فرشته برگزار می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تحولات ساختاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی، به اجرای برنامه محلی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان رسیده است و اداره فرهنگی این منطقه نگاه عمیق‌تری به محلات دارد و خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا ویژه برنامه کانون مادران سه‌شنبه‌های هر هفته از ساعت ۰۹:۰۰ با رویکرد خانواده‌محور و با مباحث کاربردی، راه‎حل‌محور خانواده و توسعه فردی و کنترل استرس به میزبانی فرهنگسراهای منطقه واقع در خیابان آل‌محمد با حضور اساتید برجسته از جمله استاد پهلوان‌زاده برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات فرهنگی این منطقه تاکید کرد: برگزاری فروشگاه زنان سرپرست خانوار در فرهنگسرای فرشته یکی دیگر از این اقدامات است و این مجموعه فرهنگی میزبان بانوان این منطقه خواهد بود.

سلطان‌آقایی گفت: فروشگاه مشاغل خانگی و تولیدات خانگی زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار هر هفته یکشنبه‌ها از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در مجموعه فرهنگی فرشته برگزار می‌شود و این منطقه میزبان بانوان فعال در حوزه تولیدات خانگی و کارآفرینی است.

وی ادامه داد: شهروندان برای هماهنگی بازارچه و تحویل میز باید با مجموعه فرهنگی این منطقه تماس حاصل کرده و با هماهنگی قبلی می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دو برنامه کانون مادران و فروشگاه مشاغل خانگی و تولیدات خانگی زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار با همکاری و همراهی حوزه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی مردمی مساجد برگزار می‌شود و شهروندان برای اطلاع از این برنامه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۳۴۵۸۳۰۵۴ و ۳۴۵۸۳۰۵۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 777080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.