اسرائیل با ترور اسماعیل هنیه در ایران اعلان جنگ کرده است

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با اشاره به قطعی بودن انتقام سخت گفت: اسرائیل با حماقت خود و ترور رهبر جنبش اسلامی حماس در خاک جمهوری اسلامی ایران اعلام جنگ کرده است، چراکه با ترور شهید هنیه حرمت حریم کشور ایران را نگه نداشت، بنابراین حق خون‌خواهی برای جمهوری اسلامی محفوظ خواهد بود.

سیدمحسن موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، حامی فلسطین و آرمان فلسطین بود، از برکت حمایت ایران است که محور مقاومت ایجاد شد.

وی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه افزود: اسرائیل با حماقت خود و ترور رهبر جنبش اسلامی حماس در خاک جمهوری اسلامی ایران اعلام جنگ کرده است، چراکه با ترور شهید هنیه حرمت حریم کشور ایران را نگه نداشت، بنابراین حق خون‌خواهی برای جمهوری اسلامی محفوظ خواهد بود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور ما همواره از فلسطین در همه جهات حمایت کرده است، حماقت اسرائیل بی‌جواب نخواهد ماند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتقامی سختی را خواهیم گرفت تا درس عبرتی برای تمام جنایت‌کاران باشد.

موسوی‌زاده اضافه کرد: از زمان طوفان‌الاقصی تاکنون یک اجماع جهانی در حمایت از مقاومت ایجاد شده است و شهادت اسماعیل هنیه موجب هم‌افزایی در سرزمین‌های اسلامی و وحدت‌محور مقاومت و آزادی‌خواهان خود شد، ایران نیز پیشران این حرکت خواهد بود.

کد خبر 777028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.