انتقامی همچون وعده‌ صادق و طوفان‌الاقصی خواهیم گرفت

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت اسماعیل هنیه خون تازه‌ای در رگ‌های محور مقاومت دمید و انتقامی سخت همچون طوفان‌الاقصی و وعده‌ صادق در پیش خواهد بود.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: این شهید میهمان جمهوری اسلامی ایران بود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتقام و خون‌خواهی ایشان را از رژیم سفاک صهیونیستی خواهیم گرفت.

وی افزود: اگر اسماعیل هنیه را به شهادت رساندند، وحدت جهان اسلام و محور مقاومت بیشتر و خون تازه‌ای در رگ‌های آن دمیده شد، مردم محور مقاومت و جوانان فراتر از منطقه امروز شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا را در خیابان‌های فرانسه، آمریکا و ژاپن سر می‌دهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که محور مقاومت و خون جوانان و کودکان مظلوم فلسطینی به ثمر نشسته است و امروز شاهد این هستیم که جوانان و نوجوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی روشن شوند.

سردار خادم سیدالشهدا تاکید کرد: به طور قطع انتقام سختی همچون وعده صادق و طول الاقصی از اسرائیل گرفته خواهد شد، رژیم صهیونیسم و عوامل آن شبانه‌روز نخواهند داشت و هر لحظه منتظر انتقام باشند.

وی تاکید کرد: خون رهبران و شهادت رهبران جبهه مقاومت در جامعه تأثیر زیادی خواهد داشت و سبب اتحاد بیشتر و تداوم قدرتمند راهشان می‌شود، خون پاک اسماعیل هنیه همچون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در محور مقاومت تأثیرگذار است، چراکه هزاران حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در محور مقاومت فعال هستند.

کد خبر 777026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.