تشییع پیکر شهید هنیه جلوه دیگری از انسجام ملت ایران برای نابودی اسرائیل غاصب خواهد بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه هزینه ترور شهید هنیه برای رژیم صهیونیستی باید سنگین باشد، گفت: قطعاً مردم شهیدپرور ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر این شهید مجاهد، جلوه جدیدی را از پایداری و انسجام ملی با قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب رقم خواهند زد.

امیرحسین بانکی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران نسبت به ترور میهمان عزیز خود در خاک میهن و در قلب تهران آن هم پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور برخوردی سخت و متناسب و متجانس با این ترور خواهد داشت.

وی یادآور شد: همانطور که رژیم صهیونیستی متحمل خسارات سنگینی در به شهادت رساندن سردار زاهدی در سوریه شد، این بار نیز سیلی محکمی خواهد خورد؛ این ترور همانند سایر ترورهای رهبران جبهه مقاومت آثار سنگینی را در فضای بین‌الملل و افکار عمومی جهان خواهد گذاشت و هم ضربه نظامی محکمی را به صهیونیست‌ها متحمل خواهد کرد.

هزینه ترور شهید هنیه برای رژیم صهیونیستی باید سنگین باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صهیونیست همواره از این نوع اقدامات جاهلانه بسیار انجام می‌دهد؛ اگر هزینه‌ای که برای امثال این ترورها می‌پردازد سنگین باشد جرأت تکرار این اقدامات از او گرفته می‌شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی همانند فردی در حال احتضار است که نفس‌های آخر خود را می‌کشد و با این لگد زدن‌ها سریع‌تر جان از تن او بدر خواهد شد و یقیناً برخورد تلافی‌جویانه ایران مقدمه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بانکی پور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید هنیه در تهران و خواندن نماز بر پیکر او توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: قطعاً مردم شهیدپرور ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر این شهید مجاهد، جلوه جدیدی را از پایداری و انسجام ملی با قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب رقم خواهند زد.

وی نحوه و زمان عملیات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران را طبق خط مشی نظام و متناسب با صلاحدید دستگاه‌های امنیتی دانست و خاطر نشان کرد: باید منتظر گزارش ابعاد قضیه باشیم و بعد از آن در زمینه مقصران و انجام عملیات‌های میدانی اظهار نظر خواهیم کرد.

کد خبر 777010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.