افزون بر ۲۰ میلیارد ریال لوازم ضروری زندگی بین مددجویان اردبیلی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از تهیه و توزیع بیش از ۲۰ میلیارد ریال لوازم ضروری زندگی بر اساس سامانه نیازسنجی کمیته امداد استان اردبیل در بین خانواده‌های تحت حمایت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های حمایتی کمیته امداد از خانواده‌های تحت پوشش، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، طی دو مرحله لوازم ضروری زندگی شامل آبگرم کن دیواری و لباسشویی در میان مددجویان و با اولویت مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۹۵ دستگاه آبگرم کن دیواری بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی این تعداد از آبگرم کن‌های تهیه شده یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت نیز ۱۰۰ دستگاه لباسشویی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بر اساس سامانه نیازسنجی مهم‌ترین نیازهای خانوار تحت حمایت احصا شده و با کمک خیران برای رفع مشکلات و تأمین لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان در تلاش هستیم.

کد خبر 777003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.