انتقام خون شهید هنیه توسط جمهوری اسلامی برای اسرائیل و آمریکا نفس‌گیر است

نماینده ولی فقیه چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی در پی شهادت اسماعیل هنیه، گفت: انتقام خون شهید هنیه توسط جمهوری اسلامی برای اسرائیل و آمریکا نفس‌گیر بوده و جان تازه‌ای به مقاومت بخشیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در پی شهادت اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد، متن این پیام در زیر آمده است.

«بسم الله الرّحمن الرّحیم
اِنّا لِله و اِنّا اِلَیهِ راجِعون
شهادت جانگداز مجاهد مقاوم و خستگی ناپذیر شهید اسماعیل هنیه موجی از خشم و کینه نسبت به رژیم صهیونیستی برانگیخت و صهیونیست غاصب و ظالم و کودک‌کش که نفرت جهانی علیه خودش را در جهان ایجاد کرده و با این جنایت در خاک جمهوری اسلامی زمینه انتقام سخت ایران اسلامی از اسرائیل و اربابانش را فراهم آورد.

شهادت برای این مردان مجاهد کمترین پاداش از محضر حضرت‌باری تعالی است و حماس و مردم غزه با این شهادت‌ها انس داشته و مقاوم‌تر خواهند شد، زهی خیال باطل که آمریکا و اسرائیل تصور کنند شهادت اسماعیل هنیه و امثال آن تأثیری منفی در حرکت مقاومت و مبارزین فلسطینی داشته باشد بلکه تجربه نشان داده که رویش گروه مبارزه و ظهور و بروز چهره‌های بصیر و مجاهد همیشه تداوم بخش این راه نورانی بوده و هست.

ان‌شاءالله انتقام خون این شهید توسط جمهوری اسلامی برای اسرائیل و آمریکا نفس‌گیر بوده و جان تازه‌ای به مقاومت بخشیده شود.

این ضایعه بسیار تأسف بار را به محضر مقام معظم رهبری و به امت بیدار اسلامی و به مقاومت مجاهد و به فلسطین و به ویژه غزه مقاوم و به خانواده این دو شهید و به ایران اسلامی و به هم استانی‌های عزیز تسلیت می‌گویم و برای این شهید والا مقام و همراه مجاهدش علو درجات مسئلت دارم.»

کد خبر 776995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.