تفاوتی بین هیتلر و نتانیاهو نیست/ عملیات «وعده صادق ۲» حداقل پاسخ به ترور شهید هنیه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تفاوتی بین هیتلر و نتانیاهو در تاریخ سیاسی جهان وجود نخواهد داشت، گفت: به‌یقین دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی تقاص خون این مهمان گرانقدر را خواهند گرفت و عملیات وعده صادق دو حداقل پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به رهبر انقلاب و همه حامیان جبهه مقاومت در جهان تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی این جنایت هولناک و رذیلانه را از موضع ضعف انجام داد و مهمان جمهوری اسلامی را در خاک ایران به شهادت رساند و باید تاوان سختی برای آن بپردازد.

وی افزود: لازم است در برخورد با این جنایت در صحنه سیاسی و بین‌المللی فعالیت گسترده‌ای انجام شود، به همین دلیل تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل یکی از نخستین گام‌ها است و در ادامه لازم است اجلاس وزرای خارجه کشورهای اسلامی و فعالیت دیپلماسی پارلمانی توسط مجلس و تماس با رؤسای جمهور کشورها صورت پذیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به‌یقین در عرصه نظامی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی وارد خواهند شد و تقاص خون این مهمان گرانقدر را خواهند گرفت و عملیات وعده صادق دو حداقل پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بروجردی با بیان اینکه زبان خاص رژیم صهیونیستی زبان زور است و باید با این رژیم با همین زبان برخورد شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از رژیم صهیونیستی پاسخ دادن با این زبان را می‌داند، چراکه ما قدرت، جرئت و شهامت آن را داریم که از این توانمندی استفاده کنیم.

وی در ادامه ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در میدان تضعیف شده و مدت‌ها است که این اتفاق افتاده است؛ این رژیم در مقابل جبهه عظیم مقاومت در عرصه نظامی، اطلاعاتی و نیز افکار عمومی جهان شکست خورده است و برای نخستین بار مشاهده می‌شود که جبهه مقاومت به اروپا و قلب آمریکا گسترش پیدا کرده تا جایی که دانشگاه‌های این کشور میدان تاخت‌وتاز علیه رژیم صهیونیستی شده است و زمانی که نتانیاهو در کنگره آمریکا سخنرانی می‌کرد پرچم آمریکا به پایین کشیده شد و پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد.

وی تاکید کرد: بدون تردید رژیم صهیونیستی در همه عرصه‌ها شکست خورده و به همین دلیل است که به انجام چنین اقدامات رذیلانه‌ای از موضع ضعف و پستی می‌زند و شخصیت‌های غیرمسلحی که به صورت رسمی مهمان کشور دیگری هستند را هدف قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در واقع رژیم صهیونیستی امروزه جا پای هیتلر گذاشته است؛ یعنی همان روش‌های هیتلر را امروز به کار می‌برند و تفاوتی بین هیتلر و نتانیاهو در تاریخ سیاسی جهان وجود نخواهد داشت.

بروجردی تاکید کرد: این رژیم غاصب همچون هیتلر ظالمانه و ددمنشانه کودک‌کشی می‌کند و مردم بی‌گناه را به خاک‌وخون می‌کشد و ده‌ها هزار فلسطینی مظلوم را به شهادت می‌رساند، امروز هم به‌دنبال ترور رهبران جبهه مقاومت و فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: به‌یقین پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی پشیمان‌کننده خواهد بود و با قاطعیت و اقتدار و در زمان مناسب به فضل الهی این اقدام صورت خواهد گرفت.

کد خبر 776973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.