مردم اراک ترور ناجوانمردانه شهید هنیه را محکوم کردند

مردم ولایتمدار و شهیدپرور اراک در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تجمع کردند و ضمن ابراز همبستگی با فلسطینیان، خواستار اقدام جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، اقشار مختلف مردم اراک عصر امروز چهارشنبه دهم مرداد با تجمع در پیاده راه امیر کبیر این شهر ترور ناجوانمردانه شهید هنیه را محکوم کردند.

مردم اراک با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و جنایت اسرائیل جنایت آمریکا است و رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران و همدستی حامیان جنایتکار اسرائیل به ویژه آمریکا با اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم کردند و خواستار اقدام جمعی حاکمان کشورهای اسلامی علیه جنایات اسرائیل و دفاع واقعی از آرمان‌های ملت فلسطین شدند.

مردم اراک اعلام کردند که خون این شهید که به صورت ناجوانمردانه بر زمین ریخت، دامن اسرائیل را خواهد گرفت.

تجمع کنندگان با اعلام بیزاری از اقدامات رژیم اشغالگر، ترور اسماعیل هنیه را نشان از ضعف و ذلت رژیم جعلی صهیونیستی در برابر مقاومت‌های مردم مظلوم غزه عنوان کردند.

به گزارش ایمنا، دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، بامداد امروز در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

مردم اراک ترور ناجوانمردانه شهید هنیه را محکوم کردند

مردم اراک ترور ناجوانمردانه شهید هنیه را محکوم کردند

کد خبر 776972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.