شهادت رهبران مقاومت مبارزه علیه اشغالگران را متوقف نمی‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهادت اسماعیل هنیه یادآور خاطره شهادت حاج قاسم سلیمانی است و دشمن بداند شهادت رهبران مقاومت مبارزه علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل را متوقف نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز_ چهارشنبه، دهم مرداد_ در نشست با اصحاب رسانه، ترور «اسماعیل هنیه» را یادآور خاطره تلخ شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در کشور عراق دانست و اظهار کرد: بدون شک جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به این اقدام ددمنشانه خواهد داد.

وی افزود: شهادت رهبران جبهه مقاومت مبارزه علیه اشغالگران را متوقف نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش ملت ایران از شکل‌گیری، تحکیم تا تداوم انقلاب اسلامی، گفت: کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷ بر مبنای مردم‌سالاری دینی اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه از مرداد پارسال تاکنون شش هزار برنامه به منظور گرامیداشت روزهای خاص در تاریخ انقلاب و رویدادهای مهم در نقاط مختلف استان برگزار شده‌است، تصریح کرد: حضور مردم در این آئین‌ها مطلوب بوده‌است.

خاضع خاطرنشان کرد: برای اثرگذاری بیشتر برنامه‌ها و مناسبت‌های انقلابی در کهگیلویه و بویراحمد از ایده‌های نخبگان استان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی محور برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی، دینی، فرهنگی و سیاسی و رویکرد جدی این شورا است، افزود: شماری از فعالان در همین زمینه نیز شناسایی شده‌اند.

رئیس شورای تبلیغات تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری ۱۴۰ ویژه برنامه به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در کهگیلویه و بویراحمد که با گسترده‌ترین میزان شرکت مردم در میان برنامه‌های یک سال گذشته تاکنون همراه بوده نشان دهنده علاقه قلبی بین مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های انقلاب در مناسبت‌های مختلف مانند سیزده آبان ماه، نهم دی ماه و ۲۲ بهمن ماه و رویدادهای غزه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده می‌شود.

خاضع خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عصر امروز چهارشنبه، دهم مرداد تجمع مردم شهر یاسوج برای محکومیت ترور اسماعیل هنیه انجام می‌شود.

وی افزود: این آئین ساعت ۱۸ امروز در میدان هفت تیر شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

کد خبر 776892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.