زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی شاهرود در حال ایجاد است

استاندار سمنان گفت: در راستای تحقق شعار سال، تقویت تولید و همچنین ایجاد زمینه و فرصت شغلی ویژه جوانان جویای کار، رفع موانع پیش پای واحدهای تولیدی و صنعتی شاهرود بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _شنبه ششم مرداد_ در نشست تخصصی بررسی و رسیدگی به مباحث و مسائل واحدهای تولیدی شاهرود اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف تعداد بسیار زیادی واحدهای راکد در سطح استان راه‌اندازی شده است که در شهرستان شاهرود نیز این مهم اجرایی شد.

وی افزود: زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی شاهرود در حال انجام و صنایع مادر مانند زامیاد و فنرسازی زر در حال احداث و استقرار است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امیدواریم در راستای تقویت و حمایت از تولید و تحقق شعار سال در حوزه واحدهای نیمه‌تمام بتوانیم اقدامات مطلوبی را شکل دهیم، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی واحد صنعتی گروه فنرسازی زر به عنوان یک صنعت کم آب‌بَر، بالغ بر ۵۰۰ فرصتی شغلی ویژه جوانان شهرستان شاهرود فراهم می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه راه‌اندازی گروه فنزسازی زر شاهرود انجام گرفته است.

وی ادامه داد: امروز از واحد تولیدی مکچو، تولیدکننده انواع مصنوعات چوبی در شهرک صنعتی شاهرود بازدید به عمل آمد که با تخصیص تسهیلات از محل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مباحث این واحد تولیدی نیز پیگیری و رسیدگی می‌شود.

استاندار سمنان گفت: گروه فولاد و لوله شرق شاهرود و گروه تولیدی کامجد از دیگر واحدهایی بود که مورد بازدید قرار گرفت و با اقدامات لازم در حوزه تسهیلات و مسائل بهداشتی، در راستای حمایت از تولید گام برخواهیم داشت.

کد خبر 776825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.