پارک شاداب خدمتی دیگر به شهروندان محله لنبان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پارک شاداب خبر داد و گفت: پارک شاداب خدمتی دیگر به شهروندان محله لنبان است.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک‌ها یکی از پیچیده‌ترین عناصر شهری به‌شمار می‌رود که می‌تواند با کاربردهای مختلف خود، به بهترین شکل ممکن، رونق را برای جوامع در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد این فضاهای سبز بسیار تخصصی است و می‌تواند نیاز افراد را به وجود جاذبه‌های بصری تأمین کند، افزود: از سوی دیگر، فضاهای سبز می‌تواند به شهرها و مناطق هویتی دوباره ببخشد و به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند برای رونق اجتماعی عمل کند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: وجود فضاهای سبز در شهرها می‌تواند به حفظ و حتی افزایش تنوع زیستی منجر شود و مزایایی مانند پایداری هوا و آب، سلامت شهرنشینان و نشاط آن‌ها را در پی داشته باشد.

رضی‌زاده گفت: از سوی دیگر، زیرساخت‌های سبز، یک سیستم حمایتی به‌شمار می‌رود که می‌تواند به حفظ زندگی طبیعی مردم کمک کند که این امر به سهم خود در افزایش سلامت جسمی و رفاه شهرنشینان نقش مهمی به عهده دارد.

وی ادامه داد: در این راستا قرارداد احداث پارک محلی شاداب از دوم اردیبهشت سال جاری انجام شده و زمین مورد نظر پروژه پنجم اردیبهشت سال جاری در راستای خدمت‌رسانی بهتر به اهالی محله لنبان تحویل پیمانکار شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به موضوعات مربوط به پیمانکار این پروژه خاطرنشان کرد: مبلغ پیمان ۲۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال و مدت پیمان حدود سه ماه خواهد بود، همچنین شرکت تیوا طرح افراز، پیمانکار این پروژه است.

رضی‌زاده با اشاره به حجم عملیات اجرایی پروژه گفت: حوزه اجرایی پروژه شامل موارد ازجمله جدول کاری به طول ۵۰۰ متر، بتن‌ریزی به حجم ۲۰۰ متر مکعب، موزائیک فرش به مساحت ۷۰۰ متر مربع و خاکبرداری به حجم حدود ۴۵۰ متر مکعب می‌شود و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 776822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.