اسرائیل منتظر انتقام سخت باشد

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: اسرائیل منتظر انتقام سخت در پاسخ شهادت اسماعیل هنیه باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان‌راز، امروز_ چهارشنبه، دهم مرداد_ در یادواره شهدای مهندسی و تخریب‌چی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و نام شهدای صدر اسلام، شهدای کربلا، شهدای مدافع امنیت و شهدای جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای تیپ ۴۸ فتح و با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه با عمری مجاهدت مزد جانفشانی خود را با شهادت گرفت.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند، افزود: به مقام پیشکسوتان و یادگاران و هم‌سنگران شهدا و کسانی که تیر و ترکش در بدن دارند عرض احترام داریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس افراد یا راهی می‌یافتند یا راهی می‌ساختند و معبری را باز می‌کردند، گفت: امروز با حضور در این جلسه رشادت‌ها و جانفشانی‌ها بیان می‌شود تا ذخیره آخرت باشد.

وی تصریح کرد: لرها مردی و مردانگی دارند و آنها این خصلت را با خود دارند ۱۰۰ درصد شیعه هستند، ما سرداران بزرگی داریم که از آریوبرزن بالاتر هستند، ما در کشاکش رنج‌ها مرد هستیم و در صحنه‌های مختلف ایستادگی و مقاومت و پای کار بودیم و با حکومت‌های قبل از انقلاب سر ستیز داشتیم و با اینکه شاه بمب‌های خود را بر سر مردم ما می‌ریخت، اما مردم ایستادگی کردند و در جریان انقلاب اسلامی نقش‌آفرین و مطیع ولایت بودیم و هستیم.

حکمتیان‌راز خاطرنشان کرد: دستاوردهای ما بعد از انقلاب اسلامی بوده‌است و رتبه‌های برتر در عرصه جنگ و جهاد داریم، ۴۳ هزار رزمنده، ۱۱ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاد و دو هزار شهید داریم که شهدا ما اکثریت در جبهه مقدم بودند.

وی افزود: ما بدرآفرین و خیبرشکن و چابک‌سوار و یادگار پدخندق هستیم و در اواخر جنگ با پشتیبانی دنیا از عراق، عزیزان ما در پد خندق ماندند و با دست خالی و حتی سنگ مبارزه کردند و استان ما رتبه اول در رفراندوم‌ها را دارد و ظرفیت‌های مختلف آب، نفت و گردشگری داریم و بانگ برنو طبل و ساز ما است.

فرمانده تیپ مستقل ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیپ ۴۸ فتح در عملیات والفجر و کربلای ۴ و ۵ و آزادسازی مهران حماسه خلق کرد، در سیستان و بلوچستان، در خوزستان، در شمال غرب آفند و پدافند هستیم و در حال مبارزه با سوداگران مرگ در مرزها هستیم، باور داریم مردم ولی‌نعمت و وارث خدا هستند و ما به عنوان سرباز ولایت در خدمت آنها هستیم و در تنگناهای و آتش‌سوزی‌ها، محرومیت‌زدایی و سازندگی و همراه و همگام آنها هستیم.

وی تصریح کرد: در طوفان‌الاقصی هیمنه اسرائیل شکسته و ضربه فنی شد و این شکست برای آنها غیرقابل ترمیم است و امروز با شهادت (اسماعیل هنیه) ام‌القری جهان اسلام عزادار است، اما انتقام سخت در راه است و همان‌گونه که وعده صادق و طوفان‌الاقصی رخ داد و همانطور که حزب الله، انصارالله و مجاهدین در میدان هستند، انتقام سخت گرفته خواهد شد.

کد خبر 776787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.