آزادسازی ۳۲ هکتار از مسیر کیلومتر ۴ تا ۷ رینگ چهارم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ۳۲ هکتار آزادسازی مسیر کیلومتر سه تا هفت رینگ چهارم انجام شده که معوض ریالی آن ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور امروز _چهارشنبه دهم مرداد_ در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح شهدای بهاران و کیلومتر سه تا هفت حلقه چهارم ترافیکی اظهار کرد: مرداد ۹۸ عملیات کیلومتر صفر تا هفت در محدوده منطقه ۱۵ آغاز شد، ۳۲ هکتار آزادسازی تاکنون انجام شده و حدود ۲۰۰۰ متر دیگر باقی‌مانده است، همچنین از ۳۲ هکتار ۲۲ هکتار آن اعیانی بوده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۸ کلنگ احداث پل سردار سلیمانی زده شد که ۲۴۰ هزار متر آزادسازی برای این پل انجام شد، افزود: این پل اردیبهشت ۱۴۰۰ در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان افتتاح شد و یک سری توافقات برای اجرای پروژه باقی مانده بود؛ در این راستا تکلیف حدود ۷۰ هزار متر زمین مازاد بر توافق با کارخانه قند مشخص شد که معوض ریالی از ابتدا تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در احداث راه و باند، توافق یکی از ارکان اصلی این موضوع است، ادامه داد: توافق برای آزادسازی‌های مذکور از مهم‌ترین اقدامات منطقه ۱۵ بوده است که با پیگیری مدیران انجام شد.

نظری‌پور ضمن تشکر از اهالی محله خاتون‌آباد و دهنو گفت: برای آزادسازی در هر شهری معوض ملکی تغییر کاربری داده می‌شود، اما در اصفهان چنین اتفاقی رخ نداد.

کد خبر 776777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.