جزئیات جذب نیروی آتش‌نشان در شیراز

جزئیات جذب نیروی آتش‌نشان از سوی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌نشانی شهرداری شیراز تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور در جلسه شورای فرماندهان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه موضوع جلسه بررسی عملکرد سازمان و همچنین هم‌اندیشی در راستای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف شیراز بود، اظهار کرد: بدون شک بررسی و تحلیل دقیق وضعیت و همچنین آمارهای موجود زمینه‌ساز تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های دقیق‌تر و کاربردی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جدید تهیه گزارش‌ها را با جزئیات بیشتری در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: از این پس دقایق و ثانیه‌ها نیز زیر ذره‌بین بررسی و تحلیل قرار دارند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: برای نخستین‌بار آماری از سامانه مدیریت عملیات آتش‌نشانی تهیه شده است که با هدف بهبود ایمنی در اختیار تمام مناطق مختلف شهرداری شیراز نیز قرار می‌گیرد.

عیدی‌پور خاطرنشان کرد: بررسی و تحلیل آماری عملکرد سازمان آتش‌نشانی با توجه به شاخص‌هایی همچون فراوانی حریق در حوزه‌های مختلفی همچون امداد و نجات، علت حریق، تعداد مصدومان، فوتی‌ها نجات یافتگان و همچنین فعالیت تیم‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین تعداد عملیات انجام شده در سه ماه نخست سال‌جاری را ۶ هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: رصد عملیات‌های انجام شده و بررسی تحلیلی آمارها وضعیت کنونی ما و آنچه را باید در آینده به آن برسیم، به خوبی نشان می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با تاکید بر اینکه موضوعات مختلف از جمله زیرساخت‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات، آموزش تخصصی نیروها در داخل و خارج از کشور در دست پیگیری است، اضافه کرد: مجوز جذب ۳۰۸ آتش‌نشان نیز صادر شده است که به زودی پس از انجام مراحل قانونی از طریق برگزاری آزمون به سازمان می‌پیوندند.

عیدی‌پور همچنین ادامه داد: تلاش و پیگیری برای ارتقای حقوق و مزایا و رفاهیات آتش‌نشانان از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار است.

وی اظهار کرد: آموزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و در این راستا در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین اساتید آموزش‌های سازمانی را مستمر برگزار کنیم.

کد خبر 776763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.