کیلومتر صفر تا  ۳ رینگ چهارم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از بهره‌برداری کیلومتر ۳ تا ۷ ابرپروژه‌ حلقه چهارم ترافیکی با هزینه ۶۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۳ پروژه حلقه چهارم تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورز راد امروز _چهارشنبه دهم مرداد_ در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای بهاران و کیلومتر ۳ تا ۷ حلقه چهارم ترافیکی اظهار کرد: رینگ حفاظتی کلان‌شهر اصفهان به طول ۷۸ کیلومتر و عرض ۶۵ تا ۷۵ متر است که ۴۸ کیلومتر مسیر در شهر اصفهان و ۳۰ کیلومتر از کنار شهر عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه از دوره‌های گذشته مجموعه مدیریت شهری بخاطر بحث‌های ترافیکی و آلودگی هوا پیگیر اجرای این پروژه شدند، افزود: اقدامات خیلی خوبی از جمله افتتاح تقاطع غیرهمسطح استقلال، بلوار رضوان و اشکاوند در دوره قبل انجام شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه آغاز رینگ حفاظتی از کارخانه قند یا تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی به سمت شامل حرکت و نقطه ۷۸ در همین نقطه خاتمه پیدا می‌کند، گفت: کیلومتر سه قبل از تقاطع غیر هم سطح شهدای بهاران تا اتوبان فرودگاه است، صد در صد از عملیات آزادسازی تا اجرایی در این دوره مدیریت شهری انجام شد.

کشاورزراد با بیان اینکه اعتبار کیلومتر ۳ تا ۷ حدود ۶۱۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی و ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه صرف شده است و در کاهش ترافیکی مرکز شهر، رینگ سوم و کاهش آلودگی شهر و تسهیل ترافیک مرکز شهر بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۳ پروژه حلقه چهارم تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: عمیات اجرایی از کیلومتر ۶۵ تا ۷۸ بعد از سپاهان‌شهر آغاز شده است، همچنین دو پروژه تقاطع غیر هم سطح فخری‌زاده و تعریض پل زاینده رود در برنامه قرار دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه طبق برنامه تلاش می‌شود تا ۲۵ درصد کل مسیر رینگ را در این دوره مدیریت شهری اجرا و تکمیل کنیم، ادامه داد: با تلاش مجموعه مدیریت شهری این پروژه‌ها به سرعت انجام می‌شود.

کد خبر 776744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.