۲۸ شعبه بانکی در زنجان ارز اربعین را ارائه می‌‎کنند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: ۲۸ شعبه بانکی و ۷۷ باجه پست بانک ارز اربعین در زنجان ارائه می‌کنند.

عبدالرضا خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: فروش ارز اربعین برای زائران بالای پنج سال آغاز و تا سوم شهریور ادامه دارد و زائران اربعین می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق را با نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران دریافت کنند.

وی افزود: برای دریافت ارز اربعین، داشتن کد رهگیری سامانه سماح، گذرنامه و اصل کارت ملی الزامی است و کد رهگیری در سامانه سماح، پس از طی شدن فرآیند ثبت‌نام در سامانه سماح، فعال می‌شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: به منظور تسهیل در دریافت ارز اربعین برای زائران، سرپرستان خانوار می‌توانند برای خرید ارز اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با در دست داشتن همه مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب بانک‌های عامل فروش این ارز مراجعه و ارز خود را خریداری کنند.

خاتمی گفت: حضور پیدا نکردن سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع است و سرپرست خانوار می‌تواند با کارت‌بانکی خود نسبت به خرید ارز برای اعضای خانواده خود اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عرضه ارز اربعین در ۲۸ شعبه و ۷۷ باجه پست در حال انجام است، اضافه کرد: در مجموع در سال‌جاری، هفت بانک عامل فوق به منظور تسهیل در فرایند دریافت و خرید ارز مورد نیاز زائران در اربعین، بستر و سازوکار فروش غیر حضوری ارز را برای همه زائران واجد شرایط که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، فراهم ساخته است.

کد خبر 776741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.